Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14517
Назва: Формування стратегії збуту товарів підприємтва непродовольчого ритейлу
Інші назви: Formation of sales strategy of goods of non-food retail enterprise
Автори: Мельник, О.А.
Бібліографічний опис: Мельник О.А. Формування стратегії збуту товарів підприємства непродовольчого ритейлу: спец. 073 «Менеджмент» за магістерською програмою «Менеджмент організацій»/ О.А.Мельник ; наук. кер. О.С.Балабаш. – Одеса : ОНЕУ, 2021. – 75с.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: підприємство
стратегія
збутова діяльність
торгове підприємство
управління
073 менеджмент
enterprise
strategy
sales activity
trade enterprise
management
Короткий огляд (реферат): Мельник О.А. Формування стратегії збуту товарів підприємства непродовольчого ритейлу: спец. 073 «Менеджмент» за магістерською програмою «Менеджмент організацій»/ О.А.Мельник ; наук. кер. О.С.Балабаш. – Одеса : ОНЕУ, 2021. – 75с.
Thesis consists of three chapters. Object of study LLC «TEMA MODA UKRAINE». Diploma thesis deals with theoretical aspects management of sales activities of the enterprise. The tendencies of development of the retail trade market of Ukraine, the factors influencing the development of trade enterprises of Ukraine are analyzed. Recommendations for the formation of sales strategy of the enterprise have been developed.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Melnyk1.pdf
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
автореферат М.pdf298,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.