Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14517
Title: Формування стратегії збуту товарів підприємтва непродовольчого ритейлу
Other Titles: Formation of sales strategy of goods of non-food retail enterprise
Authors: Мельник, О.А.
Citation: Мельник О.А. Формування стратегії збуту товарів підприємства непродовольчого ритейлу: спец. 073 «Менеджмент» за магістерською програмою «Менеджмент організацій»/ О.А.Мельник ; наук. кер. О.С.Балабаш. – Одеса : ОНЕУ, 2021. – 75с.
Issue Date: 2021
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: підприємство
стратегія
збутова діяльність
торгове підприємство
управління
073 менеджмент
enterprise
strategy
sales activity
trade enterprise
management
Abstract: Мельник О.А. Формування стратегії збуту товарів підприємства непродовольчого ритейлу: спец. 073 «Менеджмент» за магістерською програмою «Менеджмент організацій»/ О.А.Мельник ; наук. кер. О.С.Балабаш. – Одеса : ОНЕУ, 2021. – 75с.
Thesis consists of three chapters. Object of study LLC «TEMA MODA UKRAINE». Diploma thesis deals with theoretical aspects management of sales activities of the enterprise. The tendencies of development of the retail trade market of Ukraine, the factors influencing the development of trade enterprises of Ukraine are analyzed. Recommendations for the formation of sales strategy of the enterprise have been developed.
Description: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/Melnyk1.pdf
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
автореферат М.pdf298,42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.