Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14537
Title: | Удосконалення рекламної діяльності підприємств готельного бізнесу на прикладі готелю «Continental» |
Other Titles: | Improvement of advertising activity of hotel business enterprises. |
Authors: | Вербицька, С. О. |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Одеський національний економічний університет |
Keywords: | рекламна діяльність готельний бізнес підприємство управління готельні послуги рекламні засоби удосконалення економічна ефективність 241 готельно-ресторанна справа advertising activity hotel business enterprise management hotel services advertising means improvement economic efficiency |
Abstract: | В роботі визначені поняття та значення рекламної діяльності для підприємств готельного бізнесу, розглянуті види реклами на підприємствах готельного бізнесу, з’ясовані особливості управління рекламною діяльністю на підприємствах готельного бізнесу.
Проведена загальна характеристика бізнес-готелю «Continental», досліджені рекламні засоби просування послуг бізнес-готелю «Continental», здійснена оцінка ефективності рекламного менеджменту готельного підприємства.
Запропоновані рекомендації щодо удосконалення Internet-реклами бізнес-готелю «Continental», проведена розробка та реалізація комплексу рекламних заходів, визначена економічна ефективність розроблених заходів. The concept and meanings of advertising activity for the enterprises of hotel business are defined in the work, the types of advertising at the enterprises of hotel business are considered, the peculiarities of management of advertising activity at the enterprises of hotel business are clarified. The general characteristics of the business hotel «Continental» are carried out, the advertising means of promoting the services of the business hotel «Continental» are investigated, the efficiency of the advertising management of the hotel enterprise is evaluated. Recommendations for improving Internet advertising of the Continental business hotel are proposed, a set of advertising measures is developed and implemented, the economic efficiency of the developed measures is determined. |
Description: | Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
URI: | http://local.lib/diploma/Verbytska.pdf |
Appears in Collections: | Центр заочної та вечірньої форм навчання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Реферат.pdf | 397,31 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.