Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14543
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКушніренко, В.О.-
dc.date.accessioned2022-07-06T10:20:54Z-
dc.date.available2022-07-06T10:20:54Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКушніренко В. О. Формування комунікаційної стратегії туристичного підприємства Сім'я : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра : спец. 242 «Туризм» за освітньою програмою «Економіка та організація туристичної діяльності»/ В. О. Кушніренко; наук. кер. С. Г. Нездоймінов. – Одеса: ОНЕУ, 2021. – 90 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Kushnirenko.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі розглядаються науко-теоретичні підходи до формування комунікаційної стратегії на туристичному підприємстві. Проведено аналіз господарської діяльності та організаційної структури, стану комунікаційної політики бюро подорожей «Сім'я» . За результатами дослідження розроблено проєкт удосконалення комунікаційного процесу в бюро подорожей «Сім’я». Мета проєкту полягає у практичному обґрунтуванні формування комунікаційної стратегії, підвищення прибутку підприємства на основі вдосконалення комунікаційної діяльності для бюро подорожей «Сім’я». Проведено розрахунок економічної ефективності витрат на його впровадження.en_US
dc.description.abstractThe article deals scientific and theoretical approaches to the formation of a communication strategy at a tourist enterprise. An analysis of economic activity and organizational structure, the state of the communication policy of the Travel Bureau "Family" was carried out. According to the results of the study, a project is developed to improve the communication process at the Travel Bureau "Family". The purpose of the project consists in practical substantiation of the formation of a communication strategy, an increase in the profit of the enterprise on the basis of improving communication activities for the Bureau of Travel "Family". The calculation of the economic efficiency of expenses for its implementation is carried out.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectтурагентen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectкомунікаційна стратегіяen_US
dc.subjectкомунікаційні технологіїen_US
dc.subjectкомунікаційний процесen_US
dc.subjectекономічна ефективністьen_US
dc.subject242 туризмen_US
dc.subjecttravel agenten_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectcommunication strategyen_US
dc.subjectcommunication technologiesen_US
dc.subjectcommunication processen_US
dc.subjecteconomic efficiencyen_US
dc.titleФормування комунікаційної стратегії туристичного підприємства Сім'яen_US
dc.title.alternativeFormation of the communication strategy of the tourist enterprise Familyen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kushnirenko.pdf1,06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.