Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14544
Назва: Підвищення конкурентоспроможності готелю шляхом покращення якості обслуговування
Інші назви: Increasing the competitiveness of the hotel business by improving the quality of service
Автори: Мацканюк, М.В.
Бібліографічний опис: Мацканюк М. В. Підвищення конкурентоспроможності готелю шляхом покращення якості обслуговування: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра : спец. 241 «Готельно-ресторанна справа» за освітньою програмою професійного спрямування «Управління та організація готельного та ресторанного бізнесу»/ М. В. Мацканюк; наук. кер. І. В.Лебедєв. – Одеса: ОНЕУ, 2021. – 69с.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: конкурентоспроможність
конкурентна позиція
готельне господарство
якість обслуговування
готельні послуги
241 готельно-ресторанна справа
competitiveness
hotel industry
organization of hotel services.
Короткий огляд (реферат): Випускна робота складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – процес управління якістю послуг з метою підвищення конкурентоспроможності підприємств готельного господарства. У роботі розглядаються теоретичні аспекти … У даній дипломній роботі були розкриті такі поняття як гостинність, якість обслуговування, якість послуги, якість готельних послуг, Проаналізовано конкурентна середа готелю «Аркадія Плаза». В аналітичній частині досліджено конкурентоспроможність послуг готелю «Аркадія Плаза». Запропоновано визначення заходів з підвищення конкурентоспроможності послуг підприємств готельного господарства шляхом
Thesis consists of three chapters. Research object - the process of managing the quality of services in order to increase the competitiveness of the hotel industry. In this dissertation, such concepts as hospitality, quality of service, quality of service, quality of hotel services, and the competitive environment of the hotel Arcadia «Plaza» were analyzed. The analytical part examines the competitiveness of service provided by the hotel Arcadia «Plaza». The ways of increasing the competitiveness of the services of the hotel enterprises have been determined.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Matskaniuk.pdf
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Мацканюк.pdf568,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.