Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14550
Title: | Шляхи підвищення ефективності мотивації персоналу ТОВ «Трейд Сервіс» |
Other Titles: | Ways to increase the effectiveness of motivation of staff LLC «Trade Service» |
Authors: | Рудницька, К. В. |
Citation: | Рудницька К. В. Шляхи підвищення ефективності мотивації персоналу ТОВ «Трейд Сервіс».: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра : спец. 051 «Економіка» » за освітньою програмою «Управління персоналом сучасної організації» / К. В. Рудницька ; наук. кер. І. В. Познанська. – Одеса: ОНЕУ, 2021. – 112 с. |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Одеський національний економічний університет |
Keywords: | мотив стимулювання система мотивації нематеріальна мотивація матеріальна мотивація персонал працівники 051 економіка motive stimulation motivation system intangible motivation material motivation staff employees |
Abstract: | Проаналізовано: організаційно-економічну діяльність, структуру кадрів та систему мотивації персоналу ТОВ «Трейд Сервіс».
Запропоновано: розробка нової системи мотивації персоналу; збільшення розміру фонду додаткової заробітної плати шляхом збільшення надбавок за рахунок зростання обсягів продажів. Analyzed: organizational and economic activities, personnel structure and staff motivation system of (students surname and initials) «Trade Service LLC». Proposed: development of a new system of staff motivation; increasing the size of the additional salary fund by increasing allowances by increasing sales. |
Description: | Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
URI: | http://local.lib/diploma/Rudnytska.pdf |
Appears in Collections: | Центр заочної та вечірньої форм навчання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Рудницкая Реферат.pdf | 425,41 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.