Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14631
Назва: Шляхи удосконалення діяльності туристичних підприємств на ринку гастрономічного туризму
Інші назви: Ways of improving the activity of tourist enterprises in the gastronomic tourism market
Автори: Дахова, К.Є.
Бібліографічний опис: Дахова, Катерина Євгенiвна Шляхи пiдвищення ефективностi дiяльностi та туристичних пiдприємств на ринку гастрономiчного туризму : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра :спец. 242 "Туризм" за освiтньою програмою "Туризм" / Катерина Євгенiвна Дахова ; наук. кер. Володимир Якович Павлоцький . - Одеса : ОНЕУ, 2022. – 75 с.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: гастрономічний туризм
економічна ефективність
ефективність туристичної діяльності
SVP-аналіз
операційна діяльність підприємства
рентабельність
постійні витрати
змінні витрати
точка беззбитковості
242 туризм
gastronomic tourism
economic efficiency
efficiency of tourist activity
SVP-analysis
operational activity of the enterprise
profitability
fixed costs
variable costs
break-even point
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти забезпечення ефективності господарської діяльності туристичних підприємств на ринку гастрономічного туризму. Висвітлено сутність та особливості розвитку гастрономічного туризму. Проаналізовано склад об’єктів та ресурсів гастрономічного туризму на території України. Надано загальну характеристику туристичного оператора «G-груп» (м. Київ). Проаналізовано фінансову-господарську діяльність ТОВ «Туроператор G-груп» за 2019-2021 роки. Запропоновано проектування та впровадження нового гастрономічного туру «Букет смаків Причорномор’я», який відповідає критеріям гастрономічного туризму. Проведено калькуляцію майбутнього туру. Обґрунтовано економічна доцільність впровадження нового туру для туристичного підприємства.
The paper considers the theoretical aspects of ensuring the efficiency of economic activity of tourist enterprises in the market of gastronomic tourism. The essence and features of gastronomic tourism development are highlighted. The composition of objects and resources of gastronomic tourism on the territory of Ukraine is analyzed. The general characteristics of the tour operator «G-group» (Kyiv) are given. The financial and economic activity of Tour Operator «G-group» for 2019-2021 is analyzed. The design and implement a new gastronomic tour Bouquet of tastes of the «Black Sea region», which meets the criteria of gastronomic tourism, was proposed. The calculation of the upcoming tour has been made. The economic expediency of introducing a new tour for a tourist enterprise is substantiated.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Dakhova.pdf
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Дахова К.Є..pdf526,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.