Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14634
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКурко, А.В.-
dc.date.accessioned2022-07-21T08:44:05Z-
dc.date.available2022-07-21T08:44:05Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКурко, Ангелiна Василiвна Напрями розвитку послуг винного туризму в дiяльностi туроператора "Селезньов Тур" : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец.242 "Туризм" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Ангелiна Василiвна Курко ; наук. кер. Сергiй Георгiйович Нездоймiнов. - Одеса : ОНЕУ, 2022. – 68 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Kurko.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі розглядаються нормативно-правові та науково-теоретичні підходи щодо розвитку послуг винного туризму в діяльності туристичних підприємств. Проведено аналіз господарської діяльності та організаційної структури, стану маркетингової діяльності та ринку споживачів послуг. Розроблено заходи щодо формування туристичного продукту винного туризму на підприємстві «Селезньов-тур». Проведено розрахунок економічної ефективності розробленого проекту туристичного продукту. Для вдосконалення маркетингової діяльності підприємства рекомендовано провести SEO-оптимізацію (просування турпослуг за допомогою пошукових систем), що є одним з найважливіших інструментів Інтернет-маркетингу на туристичному ринку по просуванню туристичних послуг.en_US
dc.description.abstractQualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of sources used. The paper considers normative-legal and scientific-theoretical approaches to the development of wine tourism services in the activities of tourist enterprises. The analysis of economic activity and organizational structure, state of marketing activity and market of consumers of services is carried out. Measures have been developed to form a tourist product of wine tourism at the Seleznyov-Tour enterprise. The calculation of economic efficiency of the developed project of a tourist product is carried out. To improve the marketing activities of the company, it is recommended to conduct SEO-optimization (promotion of travel services using search engines), which is one of the most important tools of Internet marketing in the tourism market to promote travel services.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectвинний туризмen_US
dc.subjectтуристичні послугиen_US
dc.subjectконкурентне середовищеen_US
dc.subjectекономічна ефективністьen_US
dc.subjectтуроператорen_US
dc.subjectІнтернет-маркетингen_US
dc.subjectтуристичний продуктen_US
dc.subject242 туризмen_US
dc.subjectwine tourismen_US
dc.subjecttourist servicesen_US
dc.subjectcompetitive environmenten_US
dc.subjecteconomic efficiencyen_US
dc.subjecttour operatoren_US
dc.subjectInternet marketingen_US
dc.subjecttourist producten_US
dc.titleНапрями розвитку послуг винного туризму в діяльності туроператора "Селезньов Тур"en_US
dc.title.alternativeDirections of development of wine tourism services in the activities of the tour operator " Seleznyov Tour"en_US
dc.typeDiplomasen_US
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Курко реферат.pdf415,69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.