Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14634
Title: | Напрями розвитку послуг винного туризму в діяльності туроператора "Селезньов Тур" |
Other Titles: | Directions of development of wine tourism services in the activities of the tour operator " Seleznyov Tour" |
Authors: | Курко, А.В. |
Citation: | Курко, Ангелiна Василiвна Напрями розвитку послуг винного туризму в дiяльностi туроператора "Селезньов Тур" : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец.242 "Туризм" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Ангелiна Василiвна Курко ; наук. кер. Сергiй Георгiйович Нездоймiнов. - Одеса : ОНЕУ, 2022. – 68 с. |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Одеський національний економічний університет |
Keywords: | винний туризм туристичні послуги конкурентне середовище економічна ефективність туроператор Інтернет-маркетинг туристичний продукт 242 туризм wine tourism tourist services competitive environment economic efficiency tour operator Internet marketing tourist product |
Abstract: | У роботі розглядаються нормативно-правові та науково-теоретичні підходи щодо розвитку
послуг винного туризму в діяльності туристичних підприємств. Проведено аналіз господарської
діяльності та організаційної структури, стану маркетингової діяльності та ринку споживачів
послуг. Розроблено заходи щодо формування туристичного продукту винного туризму на
підприємстві «Селезньов-тур». Проведено розрахунок економічної ефективності розробленого
проекту туристичного продукту. Для вдосконалення маркетингової діяльності підприємства
рекомендовано провести SEO-оптимізацію (просування турпослуг за допомогою пошукових
систем), що є одним з найважливіших інструментів Інтернет-маркетингу на туристичному ринку
по просуванню туристичних послуг. Qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of sources used. The paper considers normative-legal and scientific-theoretical approaches to the development of wine tourism services in the activities of tourist enterprises. The analysis of economic activity and organizational structure, state of marketing activity and market of consumers of services is carried out. Measures have been developed to form a tourist product of wine tourism at the Seleznyov-Tour enterprise. The calculation of economic efficiency of the developed project of a tourist product is carried out. To improve the marketing activities of the company, it is recommended to conduct SEO-optimization (promotion of travel services using search engines), which is one of the most important tools of Internet marketing in the tourism market to promote travel services. |
Description: | Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
URI: | http://local.lib/diploma/Kurko.pdf |
Appears in Collections: | Центр заочної та вечірньої форм навчання* |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Курко реферат.pdf | 415,69 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.