Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14635
Назва: | Напрями підвищення ефективності роботи туристичних підприємств на ринку подієвого туризму |
Інші назви: | Directions for improving the efficiency of tourism enterprises in the event tourism market |
Автори: | Люлякова, Л.О, |
Бібліографічний опис: | Люлякова, Любовь Олександрiвна Напрями пiдвищення ефективностi роботи туристичних пiдприємств на ринку подiєвого туризму : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавр: спец.242 "Туризм" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Любовь Олександрiвна Люлякова ; наук. кер. Володимир Якович Павлоцький . - Одеса : ОНЕУ, 2022. – 72с. |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Одеський національний економічний університет |
Ключові слова: | ринок ефективність роботи туристичних підприємств подієвий туризм прибуток рівень рентабельності аналіз основної діяльності витрати CVP-аналіз обсяг беззбитковості 242 туризм market efficiency of tourist enterprises event tourism profit level of profitability analysis of main activity costs CVP analysis break-even point |
Короткий огляд (реферат): | У роботі розглядаються теоретичні аспекти підвищення ефективності роботи туристичних підприємств на ринку подієвого туризму. Об’єктом дослідження виступає організація туристичних подорожей на певні події по всьому світу.
Проведено аналіз фінансово-господарської діяльності Товариства з обмеженою відповідальністю «Макінтур» за 2019-2021 рр. Знайдено шляхи покращення ефективності діяльності підприємства за рахунок урізноманітнення послуг.
Запропоновано впровадити подієвий тур, який передбачає відвідування туристами з м. Києва та області бразильського карнавалу у Ріо-де-Жанейро. Виконано розрахунки, що підтверджують економічну вигідність включення такого туру до асортименту туроператора. The work deals with the theoretical aspects of improving the efficiency of tourism enterprises in the event tourism market. The object of the study is the organization of tourist trips to certain events around the world. We analyzed the financial and economic activities of the Limited Liability Company "Makintour" for 2019-2021. We found ways to improve the efficiency of the enterprise by diversifying services. It is proposed to introduce an event tour, which involves tourists from Kiev and the Brazilian Carnival in Rio de Janeiro. Calculations have been made that confirm the economic profitability of including such a tour in the tour operator's range. |
Опис: | Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://local.lib/diploma/Liuliakova.pdf |
Розташовується у зібраннях: | Центр заочної та вечірньої форм навчання* |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Люлякова автореферат.pdf | 247,5 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.