Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14638
Назва: Удосконалення маркетингової діяльності туристичного підприємства (на прикладі туристичної фірми «Імперія – Тур Віп Клуб»)
Інші назви: Improving the marketing activities of the tourist enterprise (on the example of the travel agency "Empire - Tour VIP Club")
Автори: Репецька, А.Ю.
Бібліографічний опис: Репецька, Анастасiя Юрiївна Удосконалення маркетингової дiяльностi туристичного пiдприємства( на прикладi тур фiрми"Iмперiя-Тур ВIП Клуб" : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 242 "Туризм" за освiтньою програмою "Туризм" / Анастасiя Юрiївна Репецька ; наук. кер. Iрина Володимирiвна Давиденко. - Одеса : ОНЕУ, 2022. – 94 с.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: туризм
маркетингова діяльність
маркетингові комунікації
туристична фірма
туристична послуга
242 туризм
tourism
marketing activity
marketing communications
travel agency
tourist service
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Об’єкт дослідження – процес здійснення маркетингової діяльності туристичними підприємствами. Предметом дослідження є сукупність теоретичних і практичних аспектів удосконалення маркетингової діяльності туристичної фірми «Імперія-Тур Віп Клуб». Метою роботи є дослідження маркетингової діяльності туристичної фірми «Імперія-Тур Віп Клуб» та розробка напрямів щодо її вдосконалення. У роботі проаналізовано загальні поняття та особливості маркетингової діяльності підприємств сфери туризму. Аналізується стан господарської та маркетингової діяльності туристичної фірми «Імперія-Тур Віп Клуб». Оцінюється ефективність запропонованих заходів щодо удосконалення маркетингової діяльності туристичної фірми «Імперія-Тур Віп Клуб». За результатами дослідження обґрунтована доцільність впровадження наведених заходів. Проаналізована їх ефективність, враховуючи розвиток сучасних маркетингових комунікаційних технологій.
The qualifying work consists an introduction, three chapters, conclusions, list of sources used and applications. The object of the research is the process of marketing activities of tourist enterprises. The subject of the research is a set of theoretical and practical foundations of improving the marketing activities of the travel agency «Empire-Tour VIP Club». The aim is to research the marketing activities of the travel agency «Empire-Tour VIP Club» and to develop directions for their improvement. In this work the general concepts and essence of marketing activity in the tourist enterprises are analyzed. The state of economic and marketing activity of the travel agency «Empire-Tour VIP Club» is analyzed. The effectiveness of the proposed measures to improve the marketing activities of the travel agency «Empire-Tour VIP Club» is evaluated. The results of the study formulated the feasibility of the implementation of the above measures. It analyzes its efficiency, taking into account the development of modern marketing communication technologies.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Repetskaya.pdf
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Репецька А.Ю..pdf361,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.