Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14639
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРудь, І.Є.-
dc.date.accessioned2022-07-21T10:34:06Z-
dc.date.available2022-07-21T10:34:06Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationРудь, Iрина Євгенiвна Органiзацiя просування та реалiзацiї туристичного продукту пiдприємством сфери туризму : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 242 "Туризм" за бакалаврською програмою професiйного спрямування " Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Iрина Євгенiвна Рудь ; наук. кер. Ярослава Євгенiвна Гончаренко . - Одеса : ОНЕУ, 2022. – 68 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Rud.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractКваліфікаційна робота бакалавра складається зі вступу, трьох розділів, висновку, списку використаних джерел. Об’єкт дослідження – просування туристичних послуг компанії «Join up!». Предмет дослідження – організація просування та реалізації туристичного продукту підприємством сфери туризму. Мета кваліфікаційної роботи – теоретичні, методичні, статистичні та прикладні аспекти просування та реалізації туристичного продукту підприємством сфери туризму. У роботі розглянуто поняття «маркетинг»та його вплив на успішність туристичного підприємства. Проведено організаційно-технологічну характеристику компанії «Join up!». Проаналізовано конкурентне середовище у сфері туристичних посуг України та визначено комплексний підхід щодо визначення туристичних вподобань при виборі туристичного продукту. За результатами досліджень сформульованні рекомендації щодо просування туристичного продукту ТОВ «Join Up!»en_US
dc.description.abstractQualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of sources used. The object of research is to promote the travel services of the company "Join up!". The subject of research - the organization of promotion and sale of tourism products by enterprises in the field of tourism. The purpose of the qualification work - theoretical, methodological, statistical and applied aspects of promotion and implementation of tourism products by enterprises in the field of tourism. The concept of "marketing" and its impact on the success of the tourist enterprise is considered in the work. The organizational and technological characteristics of the company "Join up!" Were carried out. The competitive environment in the field of tourist services of Ukraine is analyzed and the complex approach to definition of tourist preferences at a choice of a tourist product is defined. According to the results of research, recommendations for the promotion of the tourist product of LLC "Join Up!"-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectтуристичний продуктen_US
dc.subjectпросування турпродуктуen_US
dc.subject,маркетингові стратегіїen_US
dc.subjectрекламні засобиen_US
dc.subjectМережеве агентствоen_US
dc.subjectКомплексний підхідen_US
dc.subjectдіджиталізаціяen_US
dc.subject242 туризмen_US
dc.subjecttourism producten_US
dc.subjecttourism product promotionen_US
dc.subjectmarketing strategiesen_US
dc.subjectadvertising toolsen_US
dc.subjectnetwork agencyen_US
dc.subjectintegrated approachen_US
dc.subjectdigitalizationen_US
dc.titleОрганізація просування та реалізації туристичного продукту підприємством сфери туризмуen_US
dc.title.alternativeOrganization of promotion and sale of a tourist product by an enterprise in the field of tourismen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рудь реферат.pdf314,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.