Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14658
Назва: | Розробка рекомендацій щодо удосконалення маркетингової товарної політики ПАТ «ЕННІ ФУДЗ» на ринку харчових концентратів |
Інші назви: | Development of recommendations for improving the marketing product policy of PJSC “ENNI FOODS” in the market of food concentrates |
Автори: | Аргінська, Л.Д. |
Бібліографічний опис: | Аргiнська, Лєйля Дiляверiвна Розробка рекомендацiй щодо удосконалення маркетингової товарної полiтики ПАТ "ЕННI ФУДЗ"на ринку харчових концентратiв : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Лєйля Дiляверiвна Аргiнська ; наук. кер. Юрiй Миколайович Сотнiков . - Одеса : ОНЕУ, 2022. – 78 с. |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Одеський національний економічний університет |
Ключові слова: | товарна політика асортимент маркетингове середовище конкурентоспроможність продукт SWOT-аналіз маркетинг 075 маркетинг product policy range marketing environment competitiveness product SWOT-analysis marketing |
Короткий огляд (реферат): | Кваліфікаційна робота бакалавра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження
– публічне акціонерне товариство «Енні Фудз» міста Одеса.
У роботі розглядаються теоретичні та методичні аспекти формування товарної
політики, основні умови проведення товарної політики на підприємстві.
Проаналізовано маркетингове середовище ПАТ «Енні Фудз», виявлена оцінка та
конкурентоспроможність підприємства.
Запропоновано рекомендації щодо вдосконалення товарної політики підприємства,
зокрема виявлення напрямків розширення асортименту та удосконалення існуючого
продукту. The bachelor qualification work consists of three sections. Object of study - public jointstock company "Enni Foods" of Odessa. The work deals with the theoretical and methodological aspects of product policy formation, the main conditions for conducting product policy at the enterprise. Author analysis marketing environment of PJSC "Enni Foods", identified assessment and competitiveness of the enterprise. Recommendations for improving the product policy of the enterprise, in particular, identifying areas for directions of expanding the range and improving the existing product. |
Опис: | Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://local.lib/diploma/Arhinska.pdf |
Розташовується у зібраннях: | Центр заочної та вечірньої форм навчання* |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Реферат Аргинская Л.Д..pdf | 638,16 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.