Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14795
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВоловик, М.В.-
dc.date.accessioned2022-08-09T07:27:26Z-
dc.date.available2022-08-09T07:27:26Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationВоловик, Марiя В'ячеславiвна Управлiння маркетинговою дiяльнiстю ТОВ "Телекарт-Прилад" : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Марiя В'ячеславiвна Воловик ; наук. кер. Ольга Володимирiвна Рулинська . - Одеса: ОНЕУ, 2022,- 93 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Volovik.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractОдеський національний економічний університет. – Одеса, 2022. У роботі охарактеризовано сутність організації та управління маркетинговою діяльністю підприємства, надано характеристику управлінню маркетинговою діяльністю промислового підприємства, визначено основні підходи до управління ефективністю маркетингової діяльності підприємства. Надано організаційно-економічну характеристику підприємства ТОВ «Телекарт-прилад»; досліджено ринок, на якому працює підприємство та його маркетингове середовище; надано характеристику процесу управління комплексом маркетингу підприємства ТОВ «Телекарт-Прилад». Запропоновано заходи з удосконалення управління маркетинговою комунікативною політикою ТОВ «Телекарт-прилад»; розроблено пропозиції з покращення управління виставковою діяльністю ТОВ «Телекарт-Прилад»en_US
dc.description.abstractThe essence of the organization and management of marketing activity of the enterprise is characterized in the work, the characteristic of management of marketing activity of the industrial enterprise is given, the basic approaches to management of efficiency of marketing activity of the enterprise are defined. The author provides organizational and economic characteristics of the company LLC " Telecard-Prilad "; the market in which the enterprise operates and its marketing environment are studied; the characteristic of the process of management of the marketing complex of the enterprise LLC " Telecard-Prilad " is given. The paper proposes measures to improve the management of marketing communication policy of LLC " Telecard-Prilad "; developed proposals to improve the management of exhibition activities of LLC " Telecard-Prilad"-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectкомплекс маркетингуen_US
dc.subjectуправління маркетинговою діяльністюen_US
dc.subjectорганізація маркетингуen_US
dc.subject075 маркетингen_US
dc.subjectmarketing mixen_US
dc.subjectmarketing managementen_US
dc.subjectmarketing organizationen_US
dc.titleУправління маркетинговою діяльністю ТОВ «Телекарт-Прилад»en_US
dc.title.alternativeManagement of marketing activities of LLC "Telecard-Prilad"en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Воловик.pdf533,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.