Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14796
Назва: Цінова політика на підприємстві: Формування, напрям, вдосконалення за матеріалами « Star Shine Shipping»
Інші назви: Pricing policy at the enterprise: Formation, direction, improvement on materials: Star Shine Shipping
Автори: Георгiєв, Я.В.
Бібліографічний опис: Георгiєв, Ярослав Валерійович Цінова політика на підприємстві: Формування, напрям, вдосконалення за матеріалами « Star Shine Shipping» : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Ярослав Валерійович Георгiєв ; наук. кер.Обнявко ОлександрВалентинович . - Одеса : ОНЕУ, 2022. – 86 с.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: цінова політика
ціноутворення
формування
напрям
удосконалення
ТОВ «Star shine shipping»
075 маркетинг
pricing policy
pricing
formation
direction
improvement
Star shine shipping LLC
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти щодо основ цінової політики, її завдання та методи. В залежності від стратегічної цілі підприємства, та мети його діяльності необхідно обирати відповідну цінову політику, та метод ціноутворення. На сьогоднішній день існує безліч таких методів, а також їх компонування та зміна в залежності від ринкової середи. У другому розділі наведена загальна характеристика досліджуваного підприємства та проведено аналіз його фінансово-економічної діяльності. В ТОВ «Star shine shipping» протягом аналізованого періоду відбулося незначне підвищення показників ділової активності. Серед змін негативного характеру слід виділити зниження показника чистого оборотного капіталу, тобто це свідчить, що підприємство забезпечує свою життєдіяльність в значній мірі за рахунок залучених коштів. Відмічено, що на підприємстві простежується не значне підвищення показників рентабельності, що говорить про ефективність функціонування підприємства. В третьому розділі на основі даних про діючу цінову політику було проаналізовано її ефективність, запропоновано та обґрунтовано заходи щодо її покращення, розраховано наслідки впровадження нової цінової політики. Запропоновано шляхи для удосконалення політики ціноутворення логістичних підприємств, включають в себе шляхи технічного переоснащення перевантажувального підприємства для збільшення обсягів перевезень, вирішення гуманітарних і транспортних проблем, реструктуризація логістичної діяльності та інші заходи, спрямовані на розв’язання проблемних питань розвитку логістики . Знайдено методи зниження собівартості витрат на перевезення вантажів що стане ключовим чинником оздоровлення логістичного та фінансово-економічного стану підприємства. Досліджено заходи які призведуть до конкурентоздатності підприємства та удосконалення цінової і тарифної політики, які будуть стимулювати підприємство до підвищення ефективності надання послуг.
The paper considers theoretical aspects of the basics of pricing policy, its objectives and methods. Depending on the strategic goal of the enterprise, and the purpose of its activities, it is necessary to choose the appropriate pricing policy and method of pricing. To date, there are many such methods, as well as their composition and change depending on the market environment. In the second section the general characteristic of the researched enterprise is resulted and the analysis of its financial and economic activity is carried out. During the analyzed period, Star shine shipping LLC saw a slight increase in business activity. the company has a slight increase in profitability, which indicates the efficiency of the enterprise. In the third section, based on data on the current pricing policy, its effectiveness was analyzed, measures to improve it were proposed and substantiated, and the consequences of implementing the new pricing policy were calculated. Ways to improve the pricing policy of logistics companies are proposed, including ways to technically re-equip the transshipment company to increase traffic, solve humanitarian and transport problems, restructure logistics activities and other measures aimed at solving problems of logistics development. Methods have been found to reduce the cost of transportation of goods, which will be a key factor in improving the logistics and financial and economic condition of the enterprise. Measures that will lead to the competitiveness of the enterprise and the improvement of pricing and tariff policy, which will stimulate the enterprise to increase production efficiency, are studied.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Gergiev Y.V. pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Воловик.pdf533,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.