Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14798
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКатерева, О.В.-
dc.date.accessioned2022-08-09T08:32:45Z-
dc.date.available2022-08-09T08:32:45Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКатерева, Анастасiя Павлiвна Удосконалення маркетингових комунiкацiй пiдприємства на прикладi ПрАТ "Київський Маргариновий завод" (Olkom Group) : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Анастасiя Павлiвна Катерева ; наук. кер. Iрина Львiвна Литовченко . - Одеса: ОНЕУ, 2022,- 116с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Katereva.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractмаркетингових комунікацій ПрАТ «Київський Маргариновий Завод». У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингових комунікацій підприємств, сутність маркетингових комунікацій, складові елементи системи маркетингових комунікацій та їх характеристика, специфіка маркетингових комунікацій на ринку олійно-жирової продукції. Проаналізовано маркетингове середовище підприємства, надано характеристику маркетингової діяльності підприємства, проведено оцінку ефективності маркетингових комунікацій ПрАТ «Київський Маргариновий Завод» Запропоновано наступні заходи удосконалення маркетингових комунікацій ПрАТ «Київський маргариновий завод»: удосконалення рекламної кампанії в соціальних мережах YouTube, Instagram та Facebook; розробка рекламного звернення та просування продукції здорового харчування в спеціалізованих магазинах та на Міжнародній виставці рослинних олій та жирів «OILS+FATS 2022»; оновлення і просування сайту в онлайн-рекламному сервісі Google Adsen_US
dc.description.abstractQualification work consists of three sections. The object of research is the system of marketing communications of PJSC "Kyiv Margarine Plant". The theoretical aspects of marketing communications of enterprises, the essence of marketing communications, components of the system of marketing communications and their characteristics, the specifics of marketing communications in the market of oil and fat products are considered. The marketing environment of the enterprise is analyzed, the characteristic of marketing activity of the enterprise is given, the estimation of efficiency of marketing communications of PJSC "Kyiv Margarine Plant" is carried out. The following measures to improve the marketing communications of PJSC "Kyiv Margarine Plant" are proposed: improvement of the advertising campaign on social networks YouTube, Instagram and Facebook; development of advertising appeals and promotion of healthy food products in specialized stores and at the International Exhibition of Vegetable Oils and Fats "OILS + FATS 2022"; updating and promoting the site in the online advertising service Google Ads-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectмаркетингове середовищеen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectкомплекс маркетингуen_US
dc.subjectекономічний ефектen_US
dc.subjectолійно-жирова продукціяen_US
dc.subject075 маркетингen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing activityen_US
dc.subjectmarketing environmenten_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.subjectmarketing complexen_US
dc.subjecteconomic effecten_US
dc.subjectoil and fat productsen_US
dc.titleУдосконалення маркетингових комунiкацiй пiдприємства на прикладi ПрАТ "Київський Маргариновий завод" (Olkom Group)en_US
dc.title.alternative«Improvement of marketing communications of the enterprise on the example of PJSC" Kyiv Margarine Plant "(Olkom Group)»en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Катерева.pdf605,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.