Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14800
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоренєва, А.П.-
dc.date.accessioned2022-08-09T08:46:55Z-
dc.date.available2022-08-09T08:46:55Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКоренєва, Анастасiя Павлiвна Удосконалення маркетингових комунiкацiй пiдприємства ТМ "AVECS" : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Анастасiя Павлiвна Коренєва ; наук. кер. Володимир Михайлович Беспалов . - Одеса: ОНЕУ, 2022,- 94с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Korenieva.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі визначено роль маркетингової діяльності у функціонуванні вітчизняних підприємств, надано оцінку основних підходів до управління результативністю маркетингової діяльності підприємства. Охарактеризовано значення маркетингу на підприємстві в ринкових умовах Розглянуто організаційно-економічну оцінку ТM «АVECS»; проаналізовано маркетингове середовище підприємства; досліджено комплекс маркетингу ТM «АVECS». Надано пропозиції щодо вдосконалення комунікативної політики ТM «АVECS» у віртуальному середовищі; розроблено рекомендації щодо активації збутової політики організації ТM «АVECS».en_US
dc.description.abstractThe role of marketing activities in the functioning of business enterprises was assigned to the robot, the assessment of the main approaches to the management of the effectiveness of the marketing activities of enterprises was given. Described the value of marketing on the undertaking in the market minds Reviewed the organizational and economic assessment of TM "AVECS"; analyzed the marketing medium of the enterprise; completed marketing complex TM "AVECS". Propositions about a thorough communication policy of TM "AVECS" have been given to the virtual medium; detailed recommendations on how to activate the security policy of the organization TM "AVECS".-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингове середовищеen_US
dc.subjectкомплекс маркетингуen_US
dc.subjectІнтернет маркетингen_US
dc.subject075 маркетингen_US
dc.subjectmarketing environmenten_US
dc.subjectmarketing mixen_US
dc.subjectInternet marketingen_US
dc.titleУдосконалення маркетингової діяльності ТM «АVECS»en_US
dc.title.alternativeImproving the marketing activities of TM" AVECS"en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Коренєва.pdf237,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.