Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14822
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМарініч, А.В.-
dc.date.accessioned2022-08-11T08:07:50Z-
dc.date.available2022-08-11T08:07:50Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationМарiнiч, Анастасiя Володимирiвна Комунiкативна полiтика компанiї на мiжнародному ринку послуг : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Анастасiя Володимирiвна Марiнiч ; наук. рук. Iрина Львiвна Литовченко . - Одеса: ОНЕУ, 2022,- 93с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Marinich.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингових комунікацій та особливості їх використання на підприємстві на ринку будівельних матеріалів. Проаналізовано стан маркетингових комунікацій на підприємстві ТОВ «МІЧІКО». Запропоновано нову маркетингову стратегію, яка дозволить досягти поставленої цілі – збільшення об’єму реалізації продукції підприємства ТОВ «МІЧІКО».en_US
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical aspects of the communication policy and it`s particular qualities for the companies on the market of construction materials. Author analysis the state of the marketing communications and suggest the new marketing strategy that will allow the LLC “NARTEKS” to achieve its main target to increase in sales volume of the enterprise products.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectмаркетинг ринку будівельних матеріалівen_US
dc.subjectкомунікаційна політикаen_US
dc.subjectкомунікаційна політика підприємстваen_US
dc.subject075 маркетингen_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.subjectmarketing on the market of construction materialsen_US
dc.subjectcommunication policyen_US
dc.subjectcompany`s communication policyen_US
dc.titleКомунікаційна політика компанії на міжнародному ринку послугen_US
dc.title.alternativeThe company’s communication policy in the international service marketen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Марініч_Заява_Тітул_Завдання_Реферат_Анотація.pdf585,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.