Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14831
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПержан, В.В.-
dc.date.accessioned2022-08-11T11:33:09Z-
dc.date.available2022-08-11T11:33:09Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationПержан, Валерiя Володимирiвна Удосконалення маркетингової комунiкацiйної полiтики пiдприємства на прикладi ТОВ "СIТНЕЙ ЛТД" : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Валерiя Володимирiвна Пержан ; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова . - Одеса: ОНЕУ, 2022,- 82 с.-
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Perzhan.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні основи та аналіз маркетингової комунікаційної політики, напрями її удосконалення на ТОВ «СІТНЕЙ ЛТД». Визначено сутність та інструменти маркетингової комунікаційної політики, розглянуто організацію маркетингових комунікацій на логістичному підприємстві. Проаналізовано основні фінансові показники діяльності ТОВ «СІТНЕЙ ЛТД», динаміку обсягів реалізації основних видів послуг. Розглянуто комплекс маркетингу та маркетингове середовище підприємства. Проаналізовано використання підприємством інструментів маркетингових комунікацій. Запропоновано напрямки удосконалення маркетингової комунікаційної політики ТОВ «СІТНЕЙ ЛТД» за допомогою розробки веб-сайту для оптимізації комунікаційної політики, впровадження інструментів інтернет-маркетингу та участі у виставках, присвячених логістичній діяльності.en_US
dc.description.abstractThe essence and tools of marketing communication policy are determined, the organization of marketing communications at the logistics enterprise is considered. The main financial indicators of SITNEY LTD activity, the main dynamics of sales of the main types of services are analyzed. The complex of marketing and marketing environment of the enterprise is considered. The use of marketing communication tools by the enterprise is analyzed. The directions of improvement of marketing communication policy of SITNEY LTD are offered by means of development of the website for optimization of communication policy, introduction of tools of Internet marketing and participation in the exhibitions devoted to logistic activity.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингова комунікаційна політикаen_US
dc.subjectкомунікаціяen_US
dc.subjectвеб-сайтen_US
dc.subjectінтернет-маркетингen_US
dc.subjectSEO-оптимізаціяen_US
dc.subjectконтекстна рекламаen_US
dc.subjectвиставкаen_US
dc.subject075 маркетингen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing communication policyen_US
dc.subjectcommunicationen_US
dc.subjectwebsiteen_US
dc.subjectinternet marketingen_US
dc.subjectSEO-optimizationen_US
dc.subjectcontextual advertisingen_US
dc.subjectexhibitionen_US
dc.titleУдосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємства на прикладі ТОВ «СІТНЕЙ ЛТД»en_US
dc.title.alternativeImproving the marketing communication policy of the enterprise on the example of SITNEY LTDen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
реферат.pdf134,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.