Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14870
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГордійчук, Є. Г.-
dc.contributor.authorGordiichuk, Ye.-
dc.date.accessioned2022-08-24T12:02:34Z-
dc.date.available2022-08-24T12:02:34Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifierУДК 005.6:[338.48-52:797.11](045)-
dc.identifierJEL classification: L100; L830; I310-
dc.identifier.citationГордійчук Є. Г. Якість обслуговування як чинник формування конкурентоспроможності у круїзному туризмі / Є. Г. Гордійчук // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць; Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2021. – № 2 (77). – С. 143-162.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14870-
dc.description.abstractУ статті висвітлено тенденції розвитку круїзної індустрії, як перспективного напрямку туристичної галузі, яка демонструє стійке зростання протягом останніх десяти років. Метою статті є визначення актуальних тенденцій розвитку круїзного ринку в умовах сьогодення та важелів формування конкурентоспроможної туристичної пропозиції з урахуванням ключових принципів поведінкової економіки та економіки вражень. Користуючись методами аналізу та синтезу, узагальнено конкурентні переваги круїзного туризму згідно з сучасними тенденціями розвитку в розрізі інклюзивної економіки вражень. Виокремлено чинники формування конкурентоспроможності у круїзному туризмі та обґрунтовано важливість якості обслуговування як визначного фактору для задоволення туристів, який впливає на загальну задоволеність туристів та їх вибір у майбутньому. Розглянуто низку чинників, які надають суттєвий вплив на формування конкурентоспроможності в круїзному туризмі. Проаналізовано загальноприйняті чинники, які суттєво впливають на конкурентоспроможність круїзної галузі та їх взаємозв’язок з основними принципами економіки вражень. Обґрунтовано взаємозв’язок диференціації пропозиції з урахуванням індивідуальної суб’єктивності споживача. Доведено, що маркетинг, інновації та якість обслуговування є елементами формування іміджу торгової марки, життєво важливими елементами в комерційному середовищі та ключовими факторами для досягнення успіху в секторі круїзного бізнесу. Зроблено акцент на важливості сервісної складової у формуванні конкурентоспроможності круїзної галузі. Сформульовано рекомендації щодо виявлення дієвих механізмів визначення ступеня задоволеності споживачів. Запропоновано ключові групи показників якості круїзних послуг, які можуть впливати на загальну задоволеність туристів. Обґрунтовано доцільність проведення опитування та анкетування пасажирів круїзу з метою подальшого покращення якості послуг круїзного туризму задля підвищення конкурентоспроможності компанії.en_US
dc.description.abstractThe article highlights the development trends of the cruise industry as a promising direction of tourism industry, which shows steady growth over the past ten years. The aim of the article is to determine the current trends in the cruise market development in modern conditions and the levers for competitive tourist offer formation, taking into account the key principles of behavioral and impression economy. Using the methods of analysis and synthesis made it possible to generalize the competitive advantages of cruise tourism in accordance with modern development trends in the context of an inclusive economy of impressions. The factors of competitiveness formation in cruise tourism are highlighted and the importance of service quality as a determining factor for meeting the needs of tourists is substantiated, which affects the overall satisfaction of tourists and their choice in the future. A number of factors that have a significant influence on the competitiveness formation in cruise tourism are considered. The generally accepted factors that have a significant influence on the cruise industry competitiveness and their relationship with the basic principles of impression economy are analyzed. The interrelation of offer differentiation taking into account the individual subjectivity of the consumer is substantiated. It was proven, that marketing, innovation and service quality are elements of brand image formation and vital elements in a commercial environment and key factors for success in the cruise business sector. The emphasis is made on the importance of service component in the cruise industry competitiveness formation. Recommendations for identifying effective mechanisms for determining the degree of customer satisfaction are formulated. Key groups of quality indicators of cruise services which can influence the general satisfaction of tourists are proposed. The expediency of conducting a survey and questioning of cruise passengers in order to further improve the quality of cruise tourism services to increase the company’s competitiveness is substantiated.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectтуризмen_US
dc.subjectкруїзний туризмen_US
dc.subjectкруїзні послугиen_US
dc.subjectконкурентні перевагиen_US
dc.subjectчинники формування конкурентоспроможностіen_US
dc.subjectоцінка якості обслуговуванняen_US
dc.subjectекономіка враженьen_US
dc.subjecttourismen_US
dc.subjectcruise tourismen_US
dc.subjectcruise servicesen_US
dc.subjectcompetitive advantagesen_US
dc.subjectfactors of competitiveness formationen_US
dc.subjectassessment of service qualityen_US
dc.subjectimpression economyen_US
dc.titleЯкість обслуговування як чинник формування конкурентоспроможності у круїзному туризміen_US
dc.title.alternativeQuality of service as a factor of forming competitiveness in cruise tourismen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33987/vsed.2(77).2021.143-162-
Розташовується у зібраннях:Випуск 2, № 77

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
+ 163-179.pdf567,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.