Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14920
Назва: Обґрунтування проекту розвитку товарного асортименту
Інші назви: Substantiation of the project of product range development
Автори: Макась, С.О.
Бібліографічний опис: Обгрунтування проєкту розвитку товарного асортименту : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 076 "Пiдприємництво, торгiвля та бiржова дiяльнiсть" за освiтньою програмою "Економiка пiдприємства та ОПД" / Сергiй Олегович Макась ; наук. кер. Олександр Сергiйович Лiтвiнов . - Одеса : ОНЕУ, 2022. – 88 с.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: розвиток асортименту
номенклатурні позиції
аналітичні данні
конкурентоспроможність
прибуток
дохід
076 підприємництво, торгівля та біржова діяльність
assortment development
nomenclature positions
analytical data
competitiveness
profit
income
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто поняття технічних і організаційних нововведень, діяльність щодо розширення асортименту та номенклатури українських підприємств, показники економічної ефективності інновацій та способи підвищення ефективності діяльності щодо розширення номенклатурних позицій та асортименту на підприємствах у різних сферах. Розглянуто номенклатурні позиції компанії, попередня та поточна стратегія підприємства та актуальні способи для просування товару і його збуту на ринку. Виділено слабкі та сильні сторони підприємства та на іх основі розроблені заходи щодо розширення асортименту та номенклатурних позицій для покращення конкурентоспроможності.
The paper considers the concept of technical and organizational innovations, activities to expand the range and range of Ukrainian enterprises, indicators of economic efficiency of innovation and ways to increase the efficiency of activities to expand the range and range of enterprises in various fields. The nomenclature positions of the company, previous and current strategy of the enterprise and actual ways to promote the product and its sale on the market are considered. The weaknesses and strengths of the company are highlighted and on their basis measures are developed to expand the range and nomenclature positions to improve competitiveness.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Makas.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Макась.pdf118,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.