Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14937
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКерекеша, О.В.-
dc.contributor.authorОсадчий, М.Л.-
dc.contributor.authorKerekesha, O.-
dc.contributor.authorOsadchyi, M.-
dc.date.accessioned2022-09-09T16:45:52Z-
dc.date.available2022-09-09T16:45:52Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКерекеша О. В. Мотивація до навчальной діяльності студентів у вищому навчальному закладі // О. В. Керекеша, М. Л. Осадчий // Науковий вісник Одеського національного економічного університету. – Одеса : ОНЕУ, 2021. – № 11-12 (288-289). – С. 126-131.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14937-
dc.description.abstractУ статті розглянута проблема мотивації студентів до навчання, зокрема мотивації навчання в аспірантурі. Розглядаються поняття мотивації з точки зору різних вчених, проблеми відсутності мотивації у студентів, емоційний аспект мотивації, види та техніки мотивів, а також подані поради щодо підвищення мотивації студентів до навчання. Метою статті є визначення поняття «мотивація», її видів та особливостей мотивації студентів у процесі навчання в аспірантурі. Вивчення літературних джерел та підходів до оцінки мотивації студентів показали, що багато з її аспектів вимагають постійного моніторингу та аналізу. Об’єктом дослідження обрано мотиваційну сферу особистості. У ході дослідження авторами було проведено аналіз чинників, які впливають на мотивацію та загальні стратегії формування мотивів. Також авторами було розглянуто проблеми формування мотиваційної сфери особливості сучасного студента. Відображено переваги, недоліки та охарактеризовано сферу використання методичних підходів до оцінки мотивації студентів. Дани рекомендації щодо обґрунтування мотиваційних ознак вибору спеціальності та вузу й подальшого розвитку студента.en_US
dc.description.abstractThe article considers the problem of motivating students to study, in particular the motivation to study at the post graduate course. The concepts of motivation from the point of view of different scientists, the problem of lack of motivation in students, the emotional aspect of motivation, types and techniques of motives, as well as advice on how to increase student’s motivation to study. The aim of the article is to define the concept of "motivation", its types and features of students’ motivation in the process of postgraduate study. The study of literature sources and approaches to assess students’ motivation has shown that many of its aspects require constant monitoring and analysis. The object of study is the motivational sphere of personality. The authors analyzed the factors that influence motivation and general strategies that form motives. The authors also considered the problems of forming the motivational sphere of the modern student. The advantages, disadvantages and the scope of using methodological approaches to assessing student motivation are reflected. Recommendations are given to substantiate the motivational features of choosing a specialty and university and further students’ development.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмотиваціяen_US
dc.subjectмотивen_US
dc.subjectстудентиen_US
dc.subjectаспірантураen_US
dc.subjectпрофесіяen_US
dc.subjectmotivationen_US
dc.subjectmotiveen_US
dc.subjectstudentsen_US
dc.subjectpostgraduate studiesen_US
dc.subjectprofessionen_US
dc.titleМотивація до навчальной діяльності студентів у вищому навчальному закладіen_US
dc.title.alternativeMotivation for educational activities of students in higher education institutionsen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.doiDOI:10.32680/2409-9260-2021-11-12-288-289-126-131-
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, права та управління бізнесом
Кафедра іноземних мов
№11-12 (288-289)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
126-131.pdf566,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.