Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14991
Назва: Цифровізація: маркетингові тренди та платформи реалізації
Інші назви: Digitalization: marketing trends and sales platforms
Автори: Руденко, М.В.
Кирилюк, Є.М.
Хуторна, М.Е.
Rudenko, M.
Kyryliuk, Ye.
Khutorna, M.
Бібліографічний опис: Руденко М. В. Цифровізація: маркетингові тренди та платформи реалізації / М. В. Руденко, Є. М. Кирилюк, М. Е. Хуторна // Науковий вісник Одеського національного економічного університету. – Одеса : ОНЕУ, 2022. – № 5-6 (294-295). – С. 80-87.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ідентифікатор DOI: DOI:10.32680/2409-9260-2022-5-6-294-295-80-87
Ключові слова: цифровізація
digital-маркетинг
цифрові платформи
соціальні мережі
тренди
ефективність
digitalization
digital marketing
digital platforms
social networks
trends
efficiency
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено сучасні маркетингові тренди та платформи їх реалізації з урахуванням факторів цифровізації економіки. Виділено ключові інструменти digital-маркетингу застосування яких сприятиме просуванню товарів вітчизняних компаній, а саме: підняття компанії у видачі пошукових систем, аналіз поведінки споживачів, голосовий пошук, чат-боти, покупки із застосуванням соціальних мереж, онлайн-заходи та багатоканальний маркетинг. В процесі дослідження доведено, що інструменти digital-маркетингу такі як гейміфікація, підвищена персоналізація, розробка сайтів, орієнтованих на мобільні пристрої, пошук із нульовим кліком, контент користувача, залучення некомерційних організацій організацій залишаються дієвими лише для крупних потужних транснаціональних компаній через складність застосування та відносну вартість реалізації. Проаналізовано тенденції використання маркетологами соціальних мереж та платформ, так Facebook особливу цінність для компаній привносять в аспекті зростання продажів за рахунок збільшення трафіку, LinkedIn – найкраща платформа для генерації потенційних клієнтів, Instagram використовується для створення лояльних компанії користувачів, з метою ознайомлення з продукцією здебільшого використовувалися YouTube і Twitter.
The aim of the article is to analyze current marketing trends based on the study of key trends and basic sales platforms, which will identify and describe the most effective marketing tools to promote products for Ukrainian companies, taking into account domestic specifics and implementation difficulties. The results of the article. The article examines modern marketing trends and platforms for their implementation, taking into account the factors of the digitalization of the economy. The key tools of digital marketing are identified, the application of which will promote the products of domestic companies, namely: raising the company in search engines, analyzing consumer behavior, voice search, chatbots, shopping using social networks, online events, and multichannel marketing. Research has shown that digital marketing tools such as gamification, enhanced personalization, mobile site development, zero-click search, user content, and nonprofit engagement remain effective only for large, powerful multinationals due to their complexity and relative cost. implementation. Trends in the use of social networks and platforms by marketers are analyzed, so Facebook is of special value to companies in terms of sales growth by increasing traffic, LinkedIn is the best platform for generating potential customers, Instagram is used to create loyal companies, mostly YouTube users. and Twitter. The scientific novelty of the article is the grouping of key tools of digital marketing from the standpoint of opportunities for use by domestic companies, taking into account the financial feasibility and complexity of implementation. The practical significance of this work is to identify key digital marketing tools that will promote the products of domestic companies, namely: raising the company in search engines, analysis of consumer behavior, voice search, chatbots, shopping using social networks, online events, and multi-channel marketing.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14991
Інші ідентифікатори: УДК 338.28:339.138
JEL Classification: D120, M310, M370
Розташовується у зібраннях:№ 5-6 (294-295)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
80-87.pdf588,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.