Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15009
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРешетнік, Н.О.-
dc.date.accessioned2022-09-21T12:23:56Z-
dc.date.available2022-09-21T12:23:56Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationУдосконалення маркетингової дiяльностi на пiдприємствi ТОВ "Агрофiрма Хлiбна Нива" : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Наталiя Олегiвна Решетнiк ; наук. кер. Ольга Євгенiївна Полянська. - Одеса: ОНЕУ, 2022,- 96 с.-
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Reshetnik.pd-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингової діяльності підприємства, характеристика основних цільових сегментів, характеристика товарного асортименту та способів його просування. Проаналізовано стан основних економічних показників господарської діяльності підприємства ТОВ «Агрофірма Хлібна Нива». Запропоновано основні напрямки ефективного розвитку маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Агрофірма Хлібна Нива» на ринку хлібобулочної продукції, в тому числі ведення нового товару в асортимент підприємства, залучення інструментаріїв інтернет-маркетингу на підприємстві.en_US
dc.description.abstractThe paper considers the theoretical aspects of marketing activities of the enterprise, the characteristics of the main target segments, the characteristics of the product range and ways to promote it. The state of the main economic indicators of economic activity of the enterprise LLC "Agrofirma Khlibna Niva" is analyzed. The main directions of effective development of marketing activities of the company "Agrofirma Khlibna Niva" in the market of bakery products, including the introduction of new products in the range of the company, attracting tools for Internet marketing at the company.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингове середовищеen_US
dc.subjectасортиментen_US
dc.subjectякістьen_US
dc.subjectSWOT - аналізen_US
dc.subjectінтернет-маркетингen_US
dc.subject075 маркетингen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing environmenten_US
dc.subjectassortmenten_US
dc.subjectqualityen_US
dc.subjectSWOT - analysisen_US
dc.subjectinternet marketingen_US
dc.titleУдосконалення маркетингової діяльності на підприємстві ТОВ «Агрофірма Хлібна Нива»en_US
dc.title.alternativeImproving marketing activities at the company "Agrofirma Khlibna Niva"en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат.pdf491,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.