Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15014
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШведюк, К.В.-
dc.date.accessioned2022-09-22T08:12:34Z-
dc.date.available2022-09-22T08:12:34Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationШведюк, Катерина Василiвна Удосконалення маркетингової полiтики кафе "Альпiна" на ринку послуг : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Катерина Василiвна Шведюк ; наук. кер. Ольга Євгенiївна Полянська .- Одеса: ОНЕУ, 2022,- 87 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Shvedyuk.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractШведюк К.В. «Удосконалення маркетингової політики кафе «Альпіна» на ринку послуг» Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра зі спеціальності 075 «Маркетинг» за освітньою програмою Маркетинг. Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2022. У роботі розглядаються теоретичні основи та аналіз маркетингової політики, напрями її удосконалення на ФОП «Борисенко О.Л.». Визначено сутність та інструменти маркетингової комунікаційної політики, розглянуто організацію маркетингових комунікацій в закладі «Альпіна». Розглянуто комплекс маркетингу та маркетингове середовище підприємства. Запропоновано напрямки удосконалення маркетингової політики кафе «Альпіна» за допомогою редизайну веб-сайту, впровадження інструментів інтернет-маркетингу та участі у рекламних кампаніях у соціальних мережах.en_US
dc.description.abstractThe paper considers the theoretical foundations and analysis of marketing policy, directions for its improvement at individual proprietor(IP) "Borisenko O.L.". The essence and tools of marketing communication policy are determined, the organization of marketing communications in the institution "Alpina" is considered. The use of marketing communication tools by the enterprise is analyzed. The directions of improvement of marketing policy of Alpina cafe by means of redesign of the website, introduction of tools of Internet marketing and participation in advertising campaigns on social networks are offered.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингова політикаen_US
dc.subjectредизайнen_US
dc.subjectвеб-сайтen_US
dc.subjectінтернет-маркетингen_US
dc.subjectсоціальні мережіen_US
dc.subjectринок послугen_US
dc.subject075 маркетингen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing policyen_US
dc.subjectredesignen_US
dc.subjectwebsiteen_US
dc.subjectinternet marketingen_US
dc.subjectsocial networksen_US
dc.subjectservices marketen_US
dc.titleУдосконалення маркетингової політики кафе «Альпіна» на ринку послугen_US
dc.title.alternativeImproving the marketing policy of Alpina Cafe in the services marketen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РефератШведюк.pdf462,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.