Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15016
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШидерова, Л.Ю.-
dc.date.accessioned2022-09-22T08:39:05Z-
dc.date.available2022-09-22T08:39:05Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationРозробка рекомендацiй щодо удосконалення маркетингових комунiкацiй пiдприємства : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Людмила Юрiївна Шидерова ; наук. кер. Юрiй Миколайович Сотнiков . - Одеса : ОНЕУ, 2021. – 90с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Shyderova.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингової комунікаційної політики підприємства, особливості маркетингових комунікацій в аграрній сфері. Проаналізовано стан основних економічних показників господарської діяльності ННЦ «Інститут виноградарства і виноробства ім. В.Є. Таїрова». Проведено аналіз маркетингового середовища підприємства. Запропоновано основні напрямки удосконалення організації та планування маркетингової комунікаційної діяльності для ефективного функціонування ННЦ «Інститут виноградарства і виноробства ім. В.Є. Таїрова».en_US
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical aspects of marketing communication policy of the enterprise, features of marketing communications in the agricultural sphere. Author analysis state of the main economic indicators of economic activity of NSC «V.Ye. Tairov Institute of Viticulture and Winemaking». The analysis of the marketing environment of the enterprise is carried out. The main directions of improving the organization and planning of marketing communication activities for the effective functioning of the NSC «V.Ye. Tairov Institute of Viticulture and Winemaking».-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectкомунікаційна політикаen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectаграрний маркетингen_US
dc.subjectінструменти маркетингових комунікаційen_US
dc.subject075 маркетингen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectcommunication policyen_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.subjectagricultural marketingen_US
dc.subjectmarketing communication toolsen_US
dc.titleРозробка рекомендацій щодо удосконалення маркетингових комунікацій підприємстваen_US
dc.title.alternativeDevelopment of recommendations for improving the marketing communications of the enterpriseen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шидерова Людмила_реферат.pdf479,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.