Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15017
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШилов, Б.Л.-
dc.date.accessioned2022-09-22T11:23:15Z-
dc.date.available2022-09-22T11:23:15Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationУдосконалення маркетингової дiяльност i пiдприємства "My box" : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Борис Львович Шилов ; наук. кер. Ольга Володимирiвна Рулинська . - Одеса : ОНЕУ, 2021. – 81с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Shilov.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі визначено сутність та значення маркетингової діяльності, визначено сутність та значення маркетингової діяльності, розглянуто характеристики основних підходів до управління комплексом маркетингу діяльності підприємства, описано ефективність маркетингу та основні методи її обчислення для підприємств. Розглянуто організаційно-економічну характеристику та оцінку основних складових комплексу маркетингу підприємства «My box», », проаналізовано маркетингове середовище «My box», проведено маркетингове дослідження комплексу маркетингу підприємства «My box». Розроблені пропозиції з покращення маркетингової діяльності підприємства «My box», доведено економічну ефективність запропонованих напрямів удосконалення комплексу маркетингу і були проведені заходи з покращення комунікативної політики на підприємстві ТОВ «My box».en_US
dc.description.abstractIn the robot, the day and the value of the marketing activity are assigned, the day and the value of the marketing activity are assigned, the characteristics of the main approaches to the management of the marketing complex of the activity of the enterprise are considered, the effectiveness of marketing and the main methods of calculation for enterprises are described. The organizational and economic characteristics and assessment of the main warehouse marketing complex of the enterprise "My box" were reviewed, the marketing medium of "My box" was analyzed, and the marketing follow-up of the marketing complex of the enterprise "My box" was carried out. expanded the propositions to reduce the marketing activity of the My box business, brought the economic efficiency of the promotion directly to the marketing mix and carried out a visit to the improvement of the communication policy of the My box company-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectкомплекс маркетингуen_US
dc.subjectаналіз маркетингового середовищаen_US
dc.subjectекономічна ефективністьen_US
dc.subject073 менеджментen_US
dc.subjectmarketing activitiesen_US
dc.subjectmarketing mixen_US
dc.subjectanalysis of the marketing environmenten_US
dc.subjecteconomic efficiencyen_US
dc.titleУдосконалення маркетингової діяльності підприємства «My box»en_US
dc.title.alternativeImproving the marketing activities of the «My box» enterpriseen_US
dc.typeDiplomasen_US
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Реферат Шилов.pdf528,45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.