Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15064
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтадниченко, В.В.-
dc.date.accessioned2022-09-27T07:45:00Z-
dc.date.available2022-09-27T07:45:00Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationМаркетингове середовище як фактор забезпечення ефективностi зовнiшньоекономiчної дiяльностi логiстичного пiдприємства ( на прикладi ТОВ "АЛЬФАКОСТА ЮКРЕЙН") : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 292 "Мiжнароднi економiчнi вiдносини " за освiтньою програмою "Мiжнародна економiка" / Вiкторiя Валентинiвна Стадниченко ; наук. кер. Ольга Анатолiївна Єрмакова . - Одеса: ОНЕУ, 2022.- 106 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Stadnichenko.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractКваліфікаційна робота бакалавра складається з трьох розділів. Об’єктом дослідження є маркетингове середовище логістичного підприємства ТОВ «Альфакоста Юкрейн» як фактор впливу на зовнішньоекономічну діяльність. У роботі висвітлено теоретичні аспекти впливу маркетингового середовища на ефективність зовнішньоекономічної діяльності логістичного підприємства, досліджено ключові фактори та методику оцінки маркетингового середовища. Надано оцінку маркетинговому середовищу та його впливу на ефективність зовнішньоекономічної діяльності логістичного підприємства ТОВ «Альфакоста Юкрейн», визначено позитивні та негативні фактори впливу маркетингового середовища на ефективність зовнішньоекономічної діяльності логістичного підприємства. Запропоновано шляхи підвищення ефективності зовнішньоекономічної діяльності логістичного підприємства ТОВ «Альфакоста Юкрейн» за рахунок факторів маркетингового середовища, доведено ефективність запропонованого проекту з удосконалення зовнішньоекономічної діяльності.en_US
dc.description.abstractThe bachelor's thesis consists of three sections. The object of the study is the marketing environment of the logistics company "Alfacosta Ukraine" as a factor influencing foreign economic activity. The paper highlights the theoretical aspects of the impact of the marketing environment on the effectiveness of foreign economic activity of the logistics company, explores the key factors and methods of assessing the marketing environment. An assessment of the marketing environment and its impact on the efficiency of foreign economic activity of the logistics company LLC "Alfacosta Ukraine", identified positive and negative factors of the marketing environment on the efficiency of foreign economic activity of the logistics company. Ways to increase the efficiency of foreign economic activity of the logistics company LLC "Alfacosta Ukraine" due to factors of the marketing environment are proposed, the effectiveness of the proposed project to improve foreign economic activity is proved.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectзовнішньоекономічна діяльністьen_US
dc.subjectмаркетингове середовищеen_US
dc.subjectміжнародні перевезенняen_US
dc.subjectлогістичне підприємствоen_US
dc.subjectефективністьen_US
dc.subjectметоди оцінкиen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectТОВ Альфакоста Юкрейнen_US
dc.titleМаркетингове середовище як фактор забезпечення ефективності зовнішньоекономічної діяльності логістичного підприємства (на прикладі ТОВ «Альфакоста Юкрейн»)en_US
dc.title.alternativeMarketing environment as a factor in ensuring the efficiency of foreign economic activity of a logistics company (on the example of LLC "Alfacosta Ukraine ")en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Диплом.pdf275,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.