Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15065
Назва: Удосконалення міжнародної маркетингової діяльності компанії галузі міжнародного інжинірингу (на прикладі ТОВ «ЄЙ-ПІ ІНЖЕНІРІНГ»)
Інші назви: Improvement of international marketing activities of the company in the field of international engineering (on the example of «AP ENGINEERING»)
Автори: Терземан
Бібліографічний опис: Удосконалення мiжнародної маркетингової дiяльностi компанiї галузi мiжнародного iнжинiнгу ( на прикладi ТОВ " Єй-ПiIнженiрiнгу") : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 292 "Мiжнароднi економiчнi вiдносини " за освiтньою програмою "Мiжнародна економiка" / Марiя Євгенiвна Терземан ; наук. кер. Iнна Олегiвна Уханова . - Одеса: ОНЕУ, 2022.- 87 с.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: міжнародна маркетингова діяльність
чинники міжнародної маркетингової діяльності
міжнародний інжиніринг
реклама на зовнішніх ринках
показники міжнародної маркетингової діяльності
292 міжнародні економічні відносини
international marketing activities
factors of international marketing activities
international engineering
advertising in foreign markets
indicators of international marketing activities
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота бакалавра складається з трьох розділів. Об’єктом дослідження є міжнародна маркетингова діяльність компанії галузі міжнародного інжинірингу ТОВ «ЄЙ-ПІ ІНЖЕНІРІНГ» та процес її удосконалення. У роботі розглядаються теоретичні аспекти здійснення міжнародної маркетингової діяльності компанії міжнародного інжинірингу, визначаються чинники впливу на міжнародну маркетингову діяльність інжинірингової компанії та методи її аналізу. Надано організаційно-економічну характеристику ТОВ «ЄЙ-ПІ ІНЖЕНІРІНГ» як суб’єкту міжнародної маркетингової діяльності на ринку інжинірингових послуг, здійснено аналіз впливу чинників, що сприяють та заважають здійсненню міжнародного маркетингу компанії. Проведено аналіз стану та показників міжнародної маркетингової діяльності ТОВ «ЄЙ-ПІ ІНЖЕНІРІНГ». Запропоновано напрями удосконалення міжнародної маркетингової діяльності ТОВ «ЄЙ-ПІ ІНЖЕНІРІНГ», зокрема шляхом розробки та реалізація рекламних заходів та заходів організаційно-економічного характеру.
The bachelor's thesis consists of three sections. The object of research is the international marketing activities of the company in the field of international engineering LLC «AP Engineering» and the process of its improvement. The paper considers the theoretical aspects of the international marketing activities of an international engineering company, determines the factors influencing the international marketing activities of an engineering company and methods of its analysis. The organizational-economic characteristic of LLC «AP Engineering» as a subject of international marketing activities in the market of engineering services is provided, the analysis of the influence of factors that contribute and hinder the international marketing of the company. The analysis of the state and indicators of the international marketing activity of LLC «AP Engineering» was carried out. The directions of improvement of the international marketing activity of LLC «AP Engineering» are offered, in particular by development and realization of advertising actions and actions of organizational and economic character.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Terzeman.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Терземан_реферат.pdf205,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.