Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15073
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОстапенко, М.В.-
dc.date.accessioned2022-09-27T12:16:58Z-
dc.date.available2022-09-27T12:16:58Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationУдосконалення iмпорту пiдприємства-дистриб'ютора алкогольної продукцiї (на прикладi ТОВ "ВИНФОРТ") : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 292 "Мiжнароднi економiчнi вiдносини " за освiтньою програмою "Мiжнародна економiка" / Маргарита Вiталiївна Остапенко ; наук. кер. Iнна Олегiвна Уханова . - Одеса: ОНЕУ, 2022.- 99 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Ostapenko.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractКваліфікаційна робота складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – імпорт підприємства-дистрибютора алкогольної продукції. У роботі розглядаються теоретичні основи дослідження імпорту підприємства-дистрибютора, узагальнено чинники, що впливають на імпорт підприємсь, що займаються дистрибуцією алкогольної продукції, узагальнено методи оцінки та аналізу імпорту. Охарактеризовано та проаналізовано зовнішньоекономічну діяльність ТОВ «Винфорт», проаналізовано чинники, що впливають на імпорт підприємства, визначено показники імпортної діяльності підприємства. Розроблено та запропоновано основні напрями удосконалення імпорту ТОВ «Винфорт», зокрема за рахунок нової моделі управління імпортом підприємства та організаційно-економічних заходів, спрямованих на удосконалення реалізації імпортних угод.en_US
dc.description.abstractQualification work consists of three sections. The object of research is the import of an enterprise-distributor of alcoholic products. The paper considers the theoretical foundations of the study of imports of the distributor, summarizes the factors influencing the import of enterprises engaged in the distribution of alcoholic products, summarizes the methods of evaluation and analysis of imports. The foreign economic activity of Winfort LLC is characterized and analyzed, the factors influencing the enterprise's import are analyzed, the indicators of the enterprise's import activity are determined. The main directions of improving the import of Winfort LLC have been developed and proposed, in particular due to the new model of import management of the enterprise and organizational and economic measures aimed at improving the implementation of import agreements.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectімпортen_US
dc.subjectалкогольна продукціяen_US
dc.subjectсвітовий ринок алкогольних напоївen_US
dc.subjectпоказники імпортуen_US
dc.subjectімпортний контрактen_US
dc.subject292 міжнародні економічні відносиниen_US
dc.subjectimporten_US
dc.subjectalcohol productsen_US
dc.subjectworld market of alcoholic beveragesen_US
dc.subjectimport indicatorsen_US
dc.subjectimport contracten_US
dc.titleУдосконалення імпорту підприємства-дистрибютора алкогольної продукціїen_US
dc.title.alternativeImproving the import of enterprises-distributors of alcoholic beveragesen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Остапенко_реферат.pdf280,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.