Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15073
Title: Удосконалення імпорту підприємства-дистрибютора алкогольної продукції
Other Titles: Improving the import of enterprises-distributors of alcoholic beverages
Authors: Остапенко, М.В.
Citation: Удосконалення iмпорту пiдприємства-дистриб'ютора алкогольної продукцiї (на прикладi ТОВ "ВИНФОРТ") : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 292 "Мiжнароднi економiчнi вiдносини " за освiтньою програмою "Мiжнародна економiка" / Маргарита Вiталiївна Остапенко ; наук. кер. Iнна Олегiвна Уханова . - Одеса: ОНЕУ, 2022.- 99 с.
Issue Date: 2022
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: імпорт
алкогольна продукція
світовий ринок алкогольних напоїв
показники імпорту
імпортний контракт
292 міжнародні економічні відносини
import
alcohol products
world market of alcoholic beverages
import indicators
import contract
Abstract: Кваліфікаційна робота складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – імпорт підприємства-дистрибютора алкогольної продукції. У роботі розглядаються теоретичні основи дослідження імпорту підприємства-дистрибютора, узагальнено чинники, що впливають на імпорт підприємсь, що займаються дистрибуцією алкогольної продукції, узагальнено методи оцінки та аналізу імпорту. Охарактеризовано та проаналізовано зовнішньоекономічну діяльність ТОВ «Винфорт», проаналізовано чинники, що впливають на імпорт підприємства, визначено показники імпортної діяльності підприємства. Розроблено та запропоновано основні напрями удосконалення імпорту ТОВ «Винфорт», зокрема за рахунок нової моделі управління імпортом підприємства та організаційно-економічних заходів, спрямованих на удосконалення реалізації імпортних угод.
Qualification work consists of three sections. The object of research is the import of an enterprise-distributor of alcoholic products. The paper considers the theoretical foundations of the study of imports of the distributor, summarizes the factors influencing the import of enterprises engaged in the distribution of alcoholic products, summarizes the methods of evaluation and analysis of imports. The foreign economic activity of Winfort LLC is characterized and analyzed, the factors influencing the enterprise's import are analyzed, the indicators of the enterprise's import activity are determined. The main directions of improving the import of Winfort LLC have been developed and proposed, in particular due to the new model of import management of the enterprise and organizational and economic measures aimed at improving the implementation of import agreements.
Description: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/Ostapenko.pdf
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Остапенко_реферат.pdf280,08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.