Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15152
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАсеєв, О.Г.-
dc.date.accessioned2022-10-05T06:40:36Z-
dc.date.available2022-10-05T06:40:36Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКлiєнтоорiєнтований пiдхiд до управлiння вiдносинами банку з клiєнтами : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец.72 "Фiнанси, банкiвська справа та страхування" за освiтньою програмою "Мiжнародний банкiвський бiзнес" / Олександр Геннадiйович Асеєв ; наук. кер. Вiкторiя Володимирiвна Коваленко . - Одеса : ОНЕУ, 2022. – 94с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Aseev.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі узагальнюються особливості використання клієнтоорієнтованого підходу до управління відносинами банку з клієнтами. Метою кваліфікаційної роботи є узагальнення теоретичних та методичних засад щодо управління взаємовідносинами банків з клієнтами та визначення шляхів підвищення їх ефективності з використанням клієнтоорієнтованого підходу. У відповідності до поставленої мети, були сформовані наступні завдання: розкрити сутнісну характеристику клієнтоорієнтованого підходу у взаємовідносинах банку з клієнтами; систематизувати інформаційно-аналітичне забезпечення взаємовідносин банку з клієнтами; проаналізувати діяльність банків щодо надання банківських послу; оцінити сучасний стан банківського обслуговування домогосподарств банками – лідерів в умовах цифровізації; визначити конкурентної позиції АТ «Альфа-Банк» на ринку банківського обслуговування домогосподарств; запропонувати програму формування та посилення клієнтоорієнтованості персоналу АТ «Альфа-Банк»; удосконали напрями використання елементів цифрового маркетингу взаємовідносинах банків з клієнтами. На основі проведеного аналізу автором зроблені висновки, що для клієноорієнтованого підходу у взаємовідносинах банків з клієнтами, за доцільне є використання процесу навчання з розвитку клієнтоорієнтованості персоналу за 6 етапами; процес відбору маркетингових інструментів розподілу та комунікацій в умовах інтернет-банкінгу. Пiд чaс дoслiдження викoристoвyвaлися нaстyпнi зaгaльнoнayкoвi метoди: yзaгaльнення тa системaтизaцiя; пoрiвняння; системний aнaлiз.en_US
dc.description.abstractThe paper summarizes the features of using a customer-oriented approach to managing the bank's relations with customers. The purpose of the qualification work is to generalize the theoretical and methodological principles of managing the relationship of banks with customers and identify ways to improve their efficiency using a customer-oriented approach. In accordance with the set goal, the following tasks were formed: to reveal the essential characteristics of the customer-oriented approach in the bank's relations with customers; to systematize information and analytical support of the bank's relations with clients; analyze the activities of banks to provide banking ambassadors; assess the current state of banking services to households - leaders in the context of digitalization; to determine the competitive position of JSC "Alfa-Bank" in the market of household banking services; to propose a program for the formation and strengthening of customer orientation of the staff of JSC "Alfa-Bank"; improved the use of elements of digital marketing in the relationship of banks with customers. Based on the analysis, the author concluded that for a customer-oriented approach in the relationship of banks with customers, it is advisable to use the training process to develop customer-oriented staff in 6 stages; the process of selection of marketing tools for distribution and communications in the context of Internet banking.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectбанкen_US
dc.subjectбанківські послугиen_US
dc.subjectклієноорієнтований підхідen_US
dc.subjectклієнтen_US
dc.subjectкомунікаційна політикаen_US
dc.subjectцифровізаціяen_US
dc.subjectінтернет – банкінгen_US
dc.subjectмобільний банкінгen_US
dc.subject071 облік і оподаткуванняen_US
dc.subjectbanken_US
dc.subjectbanking servicesen_US
dc.subjectcustomer - oriented approachen_US
dc.subjectclienten_US
dc.subjectcommunication policyen_US
dc.subjectdigitalizationen_US
dc.subjectinternet bankingen_US
dc.subjectmobile bankingen_US
dc.titleКлієнтоорієнтований підхід до управління відносинами банку з клієнтамиen_US
dc.title.alternativeCustomer-oriented approach to managing the bank's relations with customersen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет фінансів та банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Автореферат_Асеєв (1).pdf537,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.