Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15186
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДашко, А.А.-
dc.date.accessioned2022-10-07T07:30:03Z-
dc.date.available2022-10-07T07:30:03Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationФормування брендингу туристичних дестинацiй : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 242 "Туризм" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Артем Андрiйович Дашко ; наук. кер. Роман Сергiйович Козловський . - Одеса: ОНЕУ, 2022.- 79 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Dashko.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractКваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Об’єкт дослідження – туристичні бренди міст України. Особливості створення туристичних брендів міст України. Метою роботи є встановлення особливостей туристичних брендів українських міст. У роботі проаналізовано теоретичні основи брендингу, розглянуто перелік брендів міст світу, виявлено особливість впровадження бренду у нові туристичні дестинації. За результатами дослідження розроблені заходи з підвищення ефективності впровадження бренду. Проаналізована ефективність, враховуючи прибуток та витрати на впровадження заходів.en_US
dc.description.abstractThe object of research is tourist brands of Ukrainian cities. Features of creation of tourist brands of the cities of Ukraine. The aim of the work is to establish the features of tourist brands of Ukrainian cities. The paper analyzes the theoretical foundations of branding, considers the list of brands of cities around the world, identifies the features of the brand in new tourist destinations. According to the results of the study, measures have been developed to increase the effectiveness of brand implementation. The efficiency is analyzed, taking into account the profit and costs of implementing measures.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectбрендингen_US
dc.subjectбрендиen_US
dc.subjectтуризмen_US
dc.subject242 туризмen_US
dc.subjectbrandingen_US
dc.subjectbrandsen_US
dc.subjecttourismen_US
dc.titleФормування брендингу туристичних дестинаційen_US
dc.title.alternativeFormation of branding of tourist destinationsen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
реферат Дашко.pdf582,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.