Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15190
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКучеренко, Л.Б.-
dc.date.accessioned2022-10-07T08:15:35Z-
dc.date.available2022-10-07T08:15:35Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationУправлiння комунiкацiйною дiяльнiстю туристичного пiдприємства на основi впровадження сучасних iнформацiйних технологiй на прикладi ТОВ "Селезньов Тур" : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 242 "Туризм" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Лев Борисович Кучеренко ; наук. кер. Ганна Костянтинiвна Бедрадiна . - Одеса: ОНЕУ, 2022.- 74 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/KucherenkoL.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractКваліфікаційна робота бакалавра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – процес управління комунікаційною діяльністю туристичного підприємства на основі впровадження сучасних інформаційних технологій. У першому розділі розглядається сутність, основні напрями та вплив застосування інформаційних технологій в сфері туризму. У другому розділі аналізується фінансово-господарська діяльність туристичного підприємства ТОВ «Селезньов Тур». У третьому розділі запропоновані заходи, які спрямовані на удосконалення використання інформаційних технологій на туристичному підприємстві «ТОВ Селезньов тур».en_US
dc.description.abstractThe bachelor's thesis consists of three sections. The object of research is the process of managing the communication activities of a tourist enterprise on the basis of the introduction of modern information technologies. The first section considers the essence, main directions and impact of the use of information technology in tourism. The second section analyzes the financial and economic activities of the LTD «Seleznev Tour». The third section proposes measures aimed at improving the use of information technology at the tourist enterprise LTD «Seleznev Tour».-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectінформаційні технологіїen_US
dc.subjectтуристична індустріяen_US
dc.subjectсистеми бронюванняen_US
dc.subjectефективність впровадження технологійen_US
dc.subjectзаходи підвищення ефективностіen_US
dc.subject242 туризмen_US
dc.subjectinformation technologiesen_US
dc.subjecttourism industryen_US
dc.subjectreservation systemsen_US
dc.subjectefficiency of technology implementationen_US
dc.subjectefficiency measuresen_US
dc.titleУправління комунікаційною діяльністью туристичного підприємства на основі впровадження сучасних інформаційних технологійen_US
dc.title.alternativeManagement of communication activities of a tourist enterprise on the basis of the introduction of modern information technologiesen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
мой реферат.pdf680,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.