Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15196
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМорозюк, О.І.-
dc.date.accessioned2022-10-07T10:07:32Z-
dc.date.available2022-10-07T10:07:32Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationПiдвищення конкурентоспроможностi тур фiрми "Давай поїдемо" шляхом удосконалення маркетингу : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 242 "Туризм" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Олександра Iгорiвна Морозюк ; наук. кер. Iгор Васильович Лебедєв . - Одеса: ОНЕУ, 2022.- 63 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Morozyuk.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі розглядаються науково – методичні засади та практичні підходи до маркетингової діяльності в контексті підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства. Проаналізовано показники економічної і маркетингової діяльності об'єкта дослідження за 2019-2021 роки. Розроблено комплекс маркетингових заходів для підвищення конкурентоспроможності турфірми «Давай поїдемо». Дано економічне обґрунтування запропонованих заходів.en_US
dc.description.abstractThe scientific - methodical bases and practical approaches to marketing activity in the context of increase of competitiveness of the tourist enterprise are considered in the work. The indicators of economic and marketing activity of the object of research for 2019-2021 are analyzed. A set of marketing measures to increase the competitiveness of the travel agency "Let's go" has been developed. The economic substantiation of the offered measures is given.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectконкурентні перевагиen_US
dc.subjectтуристична фірмаen_US
dc.subjectбенчмаркінгen_US
dc.subjectчинники впливуen_US
dc.subject242 туризмen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjectcompetitive advantagesen_US
dc.subjecttravel agencyen_US
dc.subjectbenchmarkingen_US
dc.subjectinfluencing factorsen_US
dc.titleПідвищення конкурентоспроможності турфірми «Давай поїдемо» шляхом удосконалення маркетингової діяльностіen_US
dc.title.alternativeIncreasing the competitiveness of the travel agency "Let's go" by improving marketing activitiesen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Морозюк ФМЕ 47. Реферат-сжатый.pdf171,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.