Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15199
Назва: Напрями удосконалення діяльності просторово-орієнтованих туроператорів на ринку Південно-Східної Європи
Інші назви: Ways of improvement of activities of spatially oriented tour operators on Southeastern Europe’s market
Автори: Пєткова, О.В.
Бібліографічний опис: Напрями удосконалення дiяльностi просторово-орiєнтованих туроператорiв на ринку Пiвденно-Схiдної Європи на прикладi ТОВ "Аврора i К" : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 242 "Туризм" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Олександра Володимирiвна Пєткова ; наук. кер. Володимир Якович Павлоцький . - Одеса: ОНЕУ, 2022.- 73 с.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: туризм
туроператор
туристичний продукт
економічна ефективність
рентабельність
операційна діяльність підприємства
виробнича діяльність
постійні витрати
змінні витрати
точка беззбитковості
242 туризм
tourism
tour operator
tourist product
economic efficiency
profitability
operating activity
production activity
fixed costs
variable costs
break-even point
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти діяльності туристичних операторів з організації просторово-орієнтованих турів, визначено особливості проектування просторово-орієнтованих турів і роль таких турів в сучасному туризмі. Проаналізовано особливості проектування виїзних турів до країн Південно-Східної Європи. Надано загальну характеристику туристичного оператора «Аврора і К». Проаналізовано фінансову господарську діяльність ТОВ «Аврора і К» за 2019-2021 роки. За результатами аналізу основної господарської діяльності, запропоновано проектування та впровадження нового туристичного продукту «Балканська троянда» для підвищення показників рентабельності. Проведено калькуляцію майбутнього туру. Обґрунтовано економічну доцільність впровадження нового туру для туристичного підприємства.
The work deals with the theoretical aspects of the activities of tour operators in the organization of spatially oriented tours, identifies the features of designing spatially oriented tours and the role of these tours in modern tourism. Peculiarities of designing outbound tours to the countries of South-Eastern Europe are analyzed. The general description of the tour operator «Aurora and C» is given. The financial-economic activity of LLC «Aurora and C» for 2019-2021 has been analyzed. According to the results of the analysis of the main economic activity, the introduction of a new tour «Balkan Rose» is proposed to increase profitability. The calculation of the forthcoming tour is carried out. The economic efficiency of its implementation for a tourist enterprise was substantiated.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/PietkovaOV.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Пєткова.pdf464,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.