Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15200
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПостолатій, Д.О.-
dc.date.accessioned2022-10-07T10:30:35Z-
dc.date.available2022-10-07T10:30:35Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationОрганiзацiя просування та реалiзацiї туристичного продукту пiдприємствами сфери туризму на прикладi ТОВ "Селезньов Тур" : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 242 "Туризм" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Дарiя Олександрiвна Постолатiй ; наук. кер. Ганна Костянтинiвна Бедрадiна . - Одеса: ОНЕУ, 2022.- 88 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Postolatii.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ першому розділі роботи проаналізовано теоретичні основи формування системи просування та реалізації туристичного продукту, а саме розглянуто методологічні підходи до просування та реалізації та світовий досвід у сфері просування та реалізації туристичного продукту. Другий розділ містить аналіз економічних показників діяльності підприємства «Селезньов Тур», охарактеризовано систему просування та реалізації туристичного продукту даним підприємством. У третьому розділі наведено шляхи удосконалення системи просування та реалізації туристичного продукту підприємства «Селезньов Тур», запропоновано заходи щодо створення нових стратегій просування та реалізації туристичного продукту даного підприємства.en_US
dc.description.abstractQualification work consists of introduction, three sections, conclusions, list of sources used, applications. Object of research: process of promotion and realization of tourist product. 9 Subject of research: research of strategies of promotion and realization of products of tourist enterprise «Seleznev Tour». In the first section of the work the theoretical bases of forming the system of promotion and are analyzed namely, methodological approaches to promotion and realization and world experience in the sphere are considered. The second section contains an analysis of economic indicators of the activity of the company «Seleznev Tour», the system of promotion and realization of tourist product by the given enterprise is described. The third section presents ways to improve the system of promotion and realization of tourism products of the enterprise «Seleznev Tour», proposed measures to create new strategies for the promotion and realization of the tourist product of the enterprise.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectтуристичний продуктen_US
dc.subjectтуристичне підприємствоen_US
dc.subjectпросування туристичного продуктуen_US
dc.subjectреалізація туристичного продуктуen_US
dc.subjectзаходи просуванняen_US
dc.subjectстратегіяen_US
dc.titleОрганізація просування та реалізації туристичного продукту підприємствами сфери туризмуen_US
dc.title.alternativeOrganization of promotion and realization of tourism product by enterprises in the field of tourismen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
реферат диплом Постолатий.pdf270,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.