Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15201
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСоловйов, В.В.-
dc.date.accessioned2022-10-07T10:37:36Z-
dc.date.available2022-10-07T10:37:36Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationУправлiння продуктом корпоративного туризму на прикладi туристичного пiдприємства "Фантазiя тревел" : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 242 "Туризм" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Вiталiй Вiталiйович Соловйов ; наук. кер. Вiктор Григорович Герасименко. - Одеса: ОНЕУ, 2022.- 79 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Sоloviyov.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні і практичні питання сучасного розвитку ділового туризму та його корпоративного сектору. Наведено погляди вчених щодо використання термінологічного інструментарію корпоративного туризму. Проведено діагностику вітчизняного ринку корпоративного туризму, а також оцінювання потенціалу туристичної інфраструктури м. Одеса для формування зазначеного туристичного напряму. Запропоновано концепцію розвитку корпоративного туризму в м. Одеса, розроблено проект корпоративного туру в м. Одеса, визначено економічний ефект від його впровадження.en_US
dc.description.abstractThe work discusses theoretical and practical issues of modern development of business tourism and its corporate sector. The views of scientists on the use of terminological tools of corporate tourism are given. Diagnostics of the domestic market of corporate tourism, as well as assessment of the potential of tourist infrastructure in Odessa for the formation of the said tourist direction were carried out. The concept of corporate tourism development in Odessa was proposed, a corporate tour project was developed in Odessa, the economic effect of its implementation was determined.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectтуристичний продуктen_US
dc.subjectділовий туризмen_US
dc.subjectкорпоративний туризмen_US
dc.subjectМІСЕ – туризмen_US
dc.subjectіндустрія зустрічейen_US
dc.subjectринок корпоративних послугen_US
dc.subject242 туризмen_US
dc.subjectturism produkten_US
dc.subjectbusiness tourismen_US
dc.subjectcorporate tourismen_US
dc.subjectMISE – tourismen_US
dc.subjectindustry meetingsen_US
dc.subjectcorporate services marketen_US
dc.titleУправління продуктом корпоративного туризмуen_US
dc.title.alternativeManagement of corporate tourism produkten_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
реферат Соловйова-конвертирован.pdf169,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.