Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15203
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФеренц, А.В.-
dc.date.accessioned2022-10-07T10:51:05Z-
dc.date.available2022-10-07T10:51:05Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationШляхи удосконалення маркетингової полiтики туристичних пiдприємств : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 242 "Туризм" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Анастасiя Вiталiївна Ференц ; наук. кер. Володимир Якович Павлоцький .- Одеса: ОНЕУ, 2022.- 75 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Ferents.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти планування маркетингової діяльності туристичних підприємств. Висвітлено роль маркетингу як ключового елементу системи комунікацій туристичних підприємств. Проаналізовано фінансово-господарську діяльність туристичного агентства «Фантазія Тревел» за 2019-2021 рр. Винайдено резерви підвищення ефективності маркетингової діяльності агентства. Запропоновано шляхи впровадження маркетингових інновацій агенції із застосуванням ресурсів мережі Інтернет та елементів цифрового телебачення.en_US
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical aspects of the planning of the marketing activities of tourism enterprises. The role of advertising, as a key element of the marketing communications system of tourist enterprises is highlighted. Author analysis the financial and economic activity of the travel agency «Fantasy Travel” for 2019-2021. Provisions were made for increasing the effectiveness of the agency’s advertising activity. The ways of introduction of marketing innovations of agency with use of resources of the Internet and elements of digital television are offered.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетинг у туристичному бізнесіen_US
dc.subjectсистема маркетингових комунікаційen_US
dc.subjectмедіапланen_US
dc.subjectефективність управління маркетинговою політикою цінen_US
dc.subject242 туризмen_US
dc.subjectadvertising in tourism businessen_US
dc.subjectsystem of marketing communicationsen_US
dc.subjectmedia planen_US
dc.subjectthe effectiveness of marketing policy pricingen_US
dc.titleШляхи удосконалення маркетингової політики туристичних підприємствen_US
dc.title.alternativeШляхи удосконалення маркетингової політики туристичних підприємствen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Автореферат Ференцpdf.pdf662,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.