Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15218
Title: Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємств готельного господарства
Authors: Бистра, К.І.
Citation: Шляхи пiдвищення конкурентоспроможностi пiдприємств готельного господарства (на прикладi готелю "Рiв'єра") : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавр зi спец. 241 "Готельно-ресторанна справа" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя готельно-ресторанної справи" / Ксенiя Iгорiвна Бистра ; наук. кер. Iрина Миколаївна Єгупова . -Одеса: ОНЕУ, 2022.- 71с.
Issue Date: 2022
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: конкурентоспроможність
метод
чинники
показник
середовище
переваги
конкуренти
готель
ранги
бали
термін окупності
241 готельно-ресторанна справа
competitiveness
method
factors
indicator
environment
advantages
competitors
hotel
ranks
points
payback period
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні основи аналізу конкурентоспроможності готельних підприємств. Визначені поняття конкурентоспроможності, її основні чинники і показники. Досліджені методи оцінки та показники конкурентоспроможності підприємств, визначені сучасні напрямки підвищення конкурентоспроможності підприємств готельної індустрії. Проаналізовані основні економічні показники діяльності готелю «Рів’єра» та його фінансового стану. Представлені результати комплексного аналізу конкурентного середовища та конкурентних переваг готелю «Рів’єра», виявлені резерви їх покращення. За результатами аналізу запропоновані рекомендації щодо підвищення конкурентоспроможності послуг готелю «Рів’єра». Обґрунтована доцільність відкриття сауни в готелі, проведені необхідні техніко-економічні розрахунки.
The paper considers the theoretical foundations of the analysis of the competitiveness of hotel enterprises. The concepts of competitiveness, its main factors and indicators are defined. The methods of estimation and indicators of competitiveness of the enterprises are investigated, the modern directions of increase of competitiveness of the enterprises of the hotel industry are defined. The main economic indicators of the Riviera Hotel and its financial condition are analyzed. The results of the complex analysis of the competitive environment and competitive advantages of the Riviera Hotel are presented, the reserves of their improvement are revealed. Based on the results of the analysis, recommendations are proposed to increase the competitiveness of the Riviera Hotel services. The expediency of opening a sauna in the hotel is substantiated, the necessary technical and economic calculations are made.
Description: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/Bystra.pdf
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Реферат Бистра.pdf215,39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.