Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15227
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖуматій, Я. А.-
dc.date.accessioned2022-10-12T08:41:13Z-
dc.date.available2022-10-12T08:41:13Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationДослiдження якостi надання послуг у закладах готельно-ресторанного господарства (на прикладi готелю "Гостинний двiр") : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавр зi спец. 241 "Готельно-ресторанна справа" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя готельно-ресторанної справи" / Яна Анатолiївна Жуматiй ; наук. кер. Тетяна Анатолiвна Кундiловська . - Одеса: ОНЕУ, 2022.- 72 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Zhumatiy.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractКваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел, додатків. Об’єктом дослідження є процес організації обслуговування туристів у туристичних готелях. Предмет дослідження – сукупність теоретичних і практичних аспектів удосконалення якості обслуговування гостей у готелях на прикладі готелю «Гостинний двір». Метою дослідження є оцінка якості надання послуг та розробка практичних рекомендацій організаційного характеру, спрямованих на вдосконалення якості організації обслуговування гостей у готелі «Гостинний двір». У роботі проаналізовано готельний бізнес як складову інфраструктури гостинності. Оцінюється якість надання основних та додаткових послуг готелю «Гостинний двір». Проаналізовано конкурентні позиції готелю «Гостинний двір» на ринку готельних послуг с. Мигія. Визначено шляхи оптимізації готельного продукту готелю «Гостинний двір». Розроблено напрями підвищення якості обслуговування гостей в готелі «Гостинний двір».en_US
dc.description.abstractQualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of sources used, appendices. The object of the study is the process of organizing tourist services in tourist hotels. The subject of the research is a set of theoretical and practical aspects of improving the quality of guest service in hotels on the example of the hotel «Gostiniy Dvir». The purpose of the study is to assess the quality of services and develop practical recommendations of an organizational nature aimed at improving the quality of guest service in the hotel «Gostiniy Dvir». The paper analyzes the hotel business as part of the hospitality infrastructure. The quality of basic and additional services of the hotel «Gostiniy Dvir» is assessed. The competitive positions of the hotel «Gostiniy Dvir» in the market of hotel services with. Migiya. Ways to optimize the hotel product of the hotel «Gostiniy Dvir» are identified. Directions for improving the quality of guest service at the «Gostiny Dvir» hotel have been developed.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectготельen_US
dc.subjectготельне господарствоen_US
dc.subjectанкетування,en_US
dc.subjectякість надання послугen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subject241 готельно-ресторанна справаen_US
dc.subjecthotelen_US
dc.subjecthotel managementen_US
dc.subjectquestionnaireen_US
dc.subjectquality of service provisionen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.titleДослідження якості надання послуг у закладах готельно- ресторанного господарстваen_US
dc.title.alternativeResearch of quality of rendering of services in establishments of hotel and restaurant economyen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат_Жуматій Я.pdf188,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.