Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15228
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГуртова, Д.В.-
dc.date.accessioned2022-10-12T08:51:18Z-
dc.date.available2022-10-12T08:51:18Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationрезерви пiдвищення конкурентоспроможностi пiдприємств ресторанного господарства (на прикладi ресторану "Замок Мастара") : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавр зi спец. 241 "Готельно-ресторанна справа" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя готельно-ресторанної справи" / Дар'я Вiкторiвна Гуртова ; наук. кер. Iрина Миколаївна Єгупова . - Одеса: ОНЕУ, 2022.- 82 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Hurtova.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractАктуальність теми полягає в тому, що сьогодні вже недостатньо створити бренд, стратегію його просування та розвитку, і працювати над позиціонуванням, сподіваючись на лояльність і прихильність клієнтів до компанії. Тому для будь-якої компанії важливо надати інформацію потенційному клієнту про свої конкурентні переваги, показавши, що саме вона може задовольнити його потреби. Формування і досягнення стійкої конкурентної переваги продукту є пріоритетним завданням для будь-якої компанії. Конкурентна перевага забезпечує стабільність, можливість довгострокового зростання, створює бар'єри для входу на ринок нових гравців, дозволяє підприємству отримувати більш високу норму прибутку від продажу своїх товарівen_US
dc.description.abstractReserves for increasing the competitiveness of restaurant enterprises (on the example of the Mastara Castle restaurant) The relevance of the topic is that today it is no longer enough to create a brand, its promotion and development strategy, and work on positioning, hoping for customer loyalty and commitment to the company. Therefore, it is important for any company to provide information to a potential customer about its competitive advantages, showing that it can satisfy his needs. The formation and achievement of a sustainable competitive advantage of the product is a priority task for any company. Competitive advantage provides stability, the possibility of long-term growth, creates barriers for new players to enter the market, allows the enterprise to obtain a higher rate of profit from the sale of its goods.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectресторанen_US
dc.subjectконкурентна перевага продуктуen_US
dc.subjectаналіз конкурентного середовищаen_US
dc.subject241 готельно-ресторанна справаen_US
dc.subjectсompetitivenessen_US
dc.subjectrestauranten_US
dc.subjectcompetitive advantage of the producten_US
dc.subjectanalysis of the competitive environmenten_US
dc.titleРезерви пiдвищення конкурентоспроможностi пiдприємств ресторанного господарстваen_US
dc.title.alternativeReserves for increasing the competitiveness of restaurant enterprisesen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Гуртова.pdf172,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.