Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15235
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМельник, Н.О.-
dc.date.accessioned2022-10-12T11:09:52Z-
dc.date.available2022-10-12T11:09:52Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationУдосконалення якостi обслуговування в готелях в м. Одеси ( на прикладi готелю "Айвазовський") : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавр зi спец. 241 "Готельно-ресторанна справа" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя готельно-ресторанної справи" / Наталiя Олександрiвна Мельник ; наук. кер. Iрина Володимирiвна Давиденко.- Одеса: ОНЕУ, 2022.- 71 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/MelnikN.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні та методичні аспекти щодо визначення якості послуг в готельному господарстві та розроблення комплексу заходів щодо підвищення якості послуг готелю. Проаналізовано готель «Айвазовський» та проведено аналіз конкурентоспроможності готелю «Айвазовський» для вивчення можливостей щодо підвищення якості обслуговування туристів. Запропоновано комплекс заходів для підвищення якості послуг в готелі «Айвазовський».en_US
dc.description.abstractThe scientific work considers theoretical and methodological aspects of determining the quality of services in the hotel industry and developing a set of measures to improve the quality of hotel services. The Aivazovsky Hotel was analyzed and the competitiveness of the Aivazovsky Hotel was analyzed to study opportunities to improve the quality of tourist services. A set of measures to improve the quality of services at the Aivazovsky Hotel has been proposed.-
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectякість готельних послугen_US
dc.subjectякістьen_US
dc.subjectякість обслуговуванняen_US
dc.subjectвиди та критерії готельних послугen_US
dc.subjectконкурентоспроможність готелюen_US
dc.subjectзаходи покращення послугen_US
dc.subject241 готельно-ресторанна справа-
dc.subjectquality of hotel services-
dc.subjectquality-
dc.subjectquality of service-
dc.subjecttypes and criteria of hotel services-
dc.subjectcompetitiveness of hotel-
dc.subjectmeasures to improve services-
dc.titleУдосконалення якості обслуговування в готелях м. Одеси на прикладі готелюen_US
dc.title.alternativeImproving the quality of service in hotels in Odessa on the example of the hotelen_US
dcterms.typeDiplomas-
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Мельник Н.О..pdf389,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.