Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15237
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМефодовська, Ю.О.-
dc.date.accessioned2022-10-12T11:21:17Z-
dc.date.available2022-10-12T11:21:17Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationIнструменти маркетингової полiтики мотелю "Усадьба" : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавр зi спец. 241 "Готельно-ресторанна справа" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя готельно-ресторанної справи" / Юлiя Олексiївна Мефодовська ; наук. кер. Олена Леонiдiвна Михайлюк . -en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15237-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractПредмет дослідження: теоретичні і практичні аспекти маркетингової політики мотелю «Усадьба». У першому розділі «ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ» досліджується характеристика основних понять і визначень, світовий досвід маркетингової політики готельного бізнесу та специфіка мотельного бізнесу. У другому розділі «АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ МОТЕЛЮ УСАДЬБА» досліджується характеристика мотельного бізнесу в Україні та Одеській області, характеристика організаційної структури «Усадьба» ті її основні послуги. У третьому розділі «ІНСТРУМЕНТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ДЛЯ ПЕРСПЕКТИВ РОЗВИТКУ МОТЕЛЮ УСАДЬБА» досліджуються інструменти маркетингової політики для подальшого розвитку мотелю «Усадьба», підвищення її якості обслуговування як інструмент маркетинговой політики.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингова політикаen_US
dc.subjectмотельний бізнесen_US
dc.subjectмотельний бізнес в країні та Одеській областіen_US
dc.subjectінструменти маркетингової політикиen_US
dc.subject241 готельно-ресторанна справаen_US
dc.subjectmarketing policyen_US
dc.subjectmotel businessen_US
dc.subjectmotel business in the country and the Odessa regionen_US
dc.subjecttools of marketing policyen_US
dc.titleІнструменти маркетингової політики мотелю Усадьбаen_US
dc.title.alternativeTools of marketing policy to the motel Usadbaen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат.pdf475,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.