Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15238
Назва: Розвиток ринку закладів швидкого обслуговування в м.Одеса
Інші назви: Development of fast food establishments market in Odessa
Автори: Познякова, А.В.
Бібліографічний опис: Розвиток ринку закладiв швидкого обслуговування в м. Одеса : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавр зi спец. 241 "Готельно-ресторанна справа" за освiтньою праграмою "Економiка та органiзацiя готельно-ресторанної справи" / Ананстасiя Вячеславiвна Познякова ; наук. кер. Наталя Степанiвна Мартинова . - Одеса: ОНЕУ, 2022.- 113 с.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: ресторанне господарство
економічна ефективність діяльності закладів ресторанного господарства
ринок закладів швидкого обслуговування
подієво-гастрономічний туризм
241 готельно-ресторанна справа
restaurant business
economic efficiency of restaurant business
fast food establishments market
event and gastronomic tourism
Короткий огляд (реферат): В роботі розглянуто теоретичні засади формування та розвитку ринку закладів швидкого обслуговування. Надано характеристику сучасним закладам швидкого обслуговування, визначено їхнє місце на ринку послуг громадського харчування та їхню роль в туристичній інфраструктурі міста. Визначено теоретичні основи розвитку і ефективного функціонування закладів швидкого обслуговування в сучасних умовах на різних рівнях. Висвітлено передові тенденції та досягнення розвитку закладів швидкого обслуговування в світі та вивчено їхній вплив на вітчизняні заклади. Також здійснено дослідження стану ринку закладів швидкого обслуговування в м. Одеса та зроблено оцінку впливу на нього заходів подієво-гастрономічного туризму. Проаналізований досвід діяльності закладів швидкого обслуговування в м. Одеса – типових представників ринку – ресторану швидкого харчування Mr. Chef та кафе «Мангал №1». Оцінено потенціал закладів швидкого обслуговування в м. Одеса для їхнього розвитку в коротко-та довгостроковій перспективі. На основі зроблено дослідження стану ринку закладів швидкого обслуговування в м.Одеса сформульовано завдання сталого розвитку закладів швидкого обслуговування в м. Одеса у поточній діяльності, а також визначено напрями їхнього стратегічного розвитку.
Diploma thesis deals the theoretical principles of formation and development of the market of fast food establishments. The characteristics of modern fast food establishments are given, their place in the market of public catering services and their role in the tourist infrastructure of the city are determined. Theoretical bases of development and effective functioning of ambulances in modern conditions at different levels are determined. The advanced tendencies and achievements of the development of fast food establishments in the world are highlighted and their influence on domestic establishments is studied. Also, a study of the state of the market of fast food restaurants in Odesa and an assessment of the impact of events on gastronomic tourism. The experience of fast food establishments in Odesa - typical representatives of the market - fast food restaurant Mr. Chef and cafe «Mangal №1». The potential of ambulance services in Odesa for their development in the short and long term was assessed. Based on the study of the market of ambulances in Odessa, the task of sustainable development of ambulances in Odesa in the current activities, as well as identify areas for their strategic development.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/PozniakovaAV.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
реферат Познякова.pdf531,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.