Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15239
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТопал, Д.Д.-
dc.date.accessioned2022-10-12T11:35:24Z-
dc.date.available2022-10-12T11:35:24Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationМаркетингова полiтика просування послуг ресторану "12 Monkeys" : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавр зi спец. 241 "Готельно-ресторанна справа" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя готельно-ресторанної справи" / Дiана Дмитрiвна Топал ; наук. кер. Олена Леонiдiвна Михайлюк . - Одеса: ОНЕУ, 2022.- 77 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/TopalD.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractОб'єкт дослідження: маркетингова діяльність ресторану «12 Monkeys» Предмет дослідження: теоретичні і практичні аспекти маркетингової діяльності ресторану «12 Monkeys» У першому розділі «ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПОЛІТИКИ ПРОСУВАННЯ ПОСЛУГ У РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ» досліджується політика просування як складової маркетингової діяльності. У другому розділі «АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ПРОСУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ» оцінюється національний досвід політики просування в сфері ресторанного бізнесу та проводиться аналіз фінансово-господарської діяльності ресторану «12 Monkeys». У третьому розділі «ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ПРОСУВАННЯ ПОСЛУГ В РЕСТОРАНІ «12 MONKEYS» представлена оптимізація рекламної діяльності як засіб просування послуг ресторану.en_US
dc.description.abstractOdessa National Economic University, Odessa, 2022 Qualification work consists of three sections; contains 7 tables, 11 manuscripts, conclusions, and suggestions. The list of literature consists of 43 titles. Object of research: marketing activities of the restaurant "12 Monkeys". Subject of research: theoretical and practical aspects of marketing activity of the restaurant "12 Monkeys". The first chapter "THEORETICAL BASIS OF SERVICE POLICY IN THE RESTAURANT BUSINESS" examines the policy of asking for services as a component of marketing activity. The second chapter "MARKETING POLICY ASSESSMENT IN UKRAINE'S RESTAURANT OPPORTUNITIES" provides an evaluation of the national experience of sales policy in the sphere of the restaurant business and an analysis of the financial and business activities of 12 Monkeys restaurant The third chapter "Ways to Improve the Marketing and Sales POLICY in the Restaurant "12 Monkeys" presents the optimization of advertising activities as a way to promote the services of the restaurant.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectресторанen_US
dc.subjectготельно-ресторанний бізнесen_US
dc.subjectмаркетингова політикаen_US
dc.subjectсистема послугen_US
dc.subjectсистема діяльностіen_US
dc.subject241 готельно-ресторанна справаen_US
dc.subjectrestaurant marketing policyen_US
dc.subjecthotel and restaurant businessen_US
dc.subjecta system of servicesen_US
dc.subjecta system of activityen_US
dc.titleМаркетингова політика просування послуг ресторану 12 Monkeysen_US
dc.title.alternativeMarketing policy of selling the services of the restaurant 12 Monkeysen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Топал Д..pdf594,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.