Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15240
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТанцюра, О.Є.-
dc.date.accessioned2022-10-12T11:48:40Z-
dc.date.available2022-10-12T11:48:40Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationМаркетинговий iнструментарiй просування послуг в сферi готельного господарства (на прикладi бутiк-готелю "Дом Рабиновича") : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавр зi спец. 241 "Готельно-ресторанна справа" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя готельно-ресторанної справи" / Олександра Євгенiвна Танцюра ; наук. кер. Сергiй Георгiйович Нездоймiнов . - Одеса: ОНЕУ, 2022.- 70 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/TantsyuraOE.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractОдеса, 2022. Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. У роботі розглядаються науково - теоретичні засади маркетингової політики просування послуг в готельному господарстві. Проведено аналіз господарської діяльності та організаційної структури готелю «Дом Рабиновича»», надано оцінку стану маркетингової політики просування послуг в готелі. Запропоновано та економічно обґрунтовано впровадження заходів цифрового маркетингу в просуванні послуг бутик – готелю «Дом Рабиновича» та його позиціонування на ринку. Розроблені пропозиції дозволяють забезпечити підвищення конкурентоспроможності послуг готелю.en_US
dc.description.abstractQualification work consists of an introduction, three chapters, conclusions, a list of sources and appendices. The scientific and theoretical bases of marketing policy of promotion of services in hotel economy are considered in the work. The analysis of economic activity and organizational structure of the hotel "House of Rabinovych" is carried out, the estimation of a condition of a marketing policy of advancement of services in hotel is given. The introduction of digital marketing measures in the promotion of services of the boutique hotel "House of Rabinovych" and its positioning on the market is proposed and economically substantiated. The developed offers allow providing increase of competitiveness of hotel.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectпросування готельних послугen_US
dc.subjectуправління комунікаціямиen_US
dc.subjectцифровий маркетингen_US
dc.subjectготельне господарствоen_US
dc.subjectдіджиталізаціяen_US
dc.subject241 готельно-ресторанна справаen_US
dc.subjectpromotion of hotel servicesen_US
dc.subjectcommunications managementen_US
dc.subjectdigital marketingen_US
dc.subjecthotel industryen_US
dc.subjectdigitalizationen_US
dc.titleМаркетинговий інструментарій просування послуг в сфері готельного господарстваen_US
dc.title.alternativeMarketing tools for the promotion of services in the hotel industryen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Танцюра_referat.pdf429,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.