Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15256
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАветiсян, Л.Л.-
dc.date.accessioned2022-10-17T06:41:13Z-
dc.date.available2022-10-17T06:41:13Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationУправлiння конкурентними перевагами торгiвельного пiдприємства : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент"" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Лаура Лернiковна Аветiсян ; наук. кер. Iнна Олексiївна Кузнецова . - Одеса : ОНЕУ, 2022. – 71 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/AvetisianL.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractКваліфікаційна робота бакалавра складається з двох розділів. Об’єкт дослідження – ТОВ «Нова Лінія». У роботі розглянуто теоретичні основи управління конкурентними перевагами. Проведено аналіз внутрішнього середовища ТОВ «Нова лінія» з використанням SNW-аналізу. Проведено аналіз зовнішнього середовища з використанням ESFAS-аналізу. Встановлено основні загрози та можливості. З використанням моделі та матриці конкурентної карти визначено найбільш значимі конкуренти, основні слабкі сторони у конкуренції з ними. Доведено, що найбільш прийнятним напрямком у формуванні конкурентних переваг є стратегія низьких цін, її доцільно реалізувати через систему знижок. Доведено доцільність введення програми знижок з використанням маржинального доходу.en_US
dc.description.abstractThe bachelor's qualification work consists of two sections. Object research - "Nova Liniya" LLC. The paper examines the theoretical foundations of competitive management advantages An analysis of the internal environment of "Nova Linea" LLC with using SNW analysis. An analysis of the external environment was carried out using ESFAS analysis. The main threats and opportunities are identified. WITH using the model and matrix of the competitive map, the most significant are determined competitors, main weaknesses in competition with them. It has been proven that the most an acceptable direction in the formation of competitive advantages is the strategy of low prices, it is expedient to implement it through a system of discounts. The expediency of the introduction has been proven discount programs using marginal income.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectконкуренціяen_US
dc.subjectконкурентні перевагиen_US
dc.subjectроздрібна торгівляen_US
dc.subjectSNW-аналізen_US
dc.subjectESFAS - аналізen_US
dc.subjectіндекс концентрації Херфінделя-Хіршманаen_US
dc.subjectматриця конкурентної картиen_US
dc.subjectформат DIYen_US
dc.subject073 менеджментen_US
dc.subjectcompetitionen_US
dc.subjectcompetitive advantagesen_US
dc.subjectRetailen_US
dc.subjectSNW analysisen_US
dc.subjectESFAS - analysisen_US
dc.subjectHerfindel-Hirschman concentration indexen_US
dc.subjectcompetitive card matrixen_US
dc.subjectDIY formaten_US
dc.titleУправління конкурентними перевагами торгівельного підприємстваen_US
dc.title.alternativeImproving the planning system of the enterpriseen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
АветисянРеферат1.pdf208,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.