Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15256
Title: Управління конкурентними перевагами торгівельного підприємства
Other Titles: Improving the planning system of the enterprise
Authors: Аветiсян, Л.Л.
Citation: Управлiння конкурентними перевагами торгiвельного пiдприємства : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент"" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Лаура Лернiковна Аветiсян ; наук. кер. Iнна Олексiївна Кузнецова . - Одеса : ОНЕУ, 2022. – 71 с.
Issue Date: 2022
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: конкуренція
конкурентні переваги
роздрібна торгівля
SNW-аналіз
ESFAS - аналіз
індекс концентрації Херфінделя-Хіршмана
матриця конкурентної карти
формат DIY
073 менеджмент
competition
competitive advantages
Retail
SNW analysis
ESFAS - analysis
Herfindel-Hirschman concentration index
competitive card matrix
DIY format
Abstract: Кваліфікаційна робота бакалавра складається з двох розділів. Об’єкт дослідження – ТОВ «Нова Лінія». У роботі розглянуто теоретичні основи управління конкурентними перевагами. Проведено аналіз внутрішнього середовища ТОВ «Нова лінія» з використанням SNW-аналізу. Проведено аналіз зовнішнього середовища з використанням ESFAS-аналізу. Встановлено основні загрози та можливості. З використанням моделі та матриці конкурентної карти визначено найбільш значимі конкуренти, основні слабкі сторони у конкуренції з ними. Доведено, що найбільш прийнятним напрямком у формуванні конкурентних переваг є стратегія низьких цін, її доцільно реалізувати через систему знижок. Доведено доцільність введення програми знижок з використанням маржинального доходу.
The bachelor's qualification work consists of two sections. Object research - "Nova Liniya" LLC. The paper examines the theoretical foundations of competitive management advantages An analysis of the internal environment of "Nova Linea" LLC with using SNW analysis. An analysis of the external environment was carried out using ESFAS analysis. The main threats and opportunities are identified. WITH using the model and matrix of the competitive map, the most significant are determined competitors, main weaknesses in competition with them. It has been proven that the most an acceptable direction in the formation of competitive advantages is the strategy of low prices, it is expedient to implement it through a system of discounts. The expediency of the introduction has been proven discount programs using marginal income.
Description: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/AvetisianL.pdf
Appears in Collections:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
АветисянРеферат1.pdf208,04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.