Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15262
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВегержинська, В.Д.-
dc.date.accessioned2022-10-17T08:04:46Z-
dc.date.available2022-10-17T08:04:46Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationУдосконалення управлiння iмiджем парфумерно-косметичної мережi : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Владислава Денисiвна Вегержинська ; наук. кер. Олена Василiвна Осичка . - Одеса : ОНЕУ, 2022. – 69 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Veherzhynska.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти управління іміджем підприємства, зокрема сутність поняття та складові іміджу. Проаналізовано ринок послуг торгівлі парфумерно-косметичними товарами України, надано оцінку економічного потенціалу ТОВ «Брокард-Україна» . Запропоновано захід з удосконалення управління іміджем ТОВ «Брокард-Україна» шляхом впровадження комплексу інструментів покращення зовнішнього іміджу, зокрема відкриття впровадження комплексу заходів зі створення офіційних сторінок підприємства у соц. мережах, розвиток YouTube каналу підприємства, створення чат-боту у Telegram, діджиталізація корпоративного видання та створення зовнішньої реклами.en_US
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical aspects of enterprise image management, in particular the essence of the concept and components of the image. Author analysis Ukrainian trade services market of cosmetic and perfume goods, financial condition of Brocard-Ukraine LLC. Measures to improve the image management of Brocard-Ukraine LLC by implementing a set of tools to improve the external image, including the implementation of a set of measures to create official pages of the company in the social media, development of the YouTube channel of the enterprise, creation of a chat bot in Telegram, digitalization of the corporate magazine and creation of outdoor advertising.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectімідж підприємстваen_US
dc.subjectпарфумерно-косметичний ринокen_US
dc.subjectSWOT – аналізen_US
dc.subjectPEST – аналізen_US
dc.subjectінвестиційний проектen_US
dc.subjectкореляційно-регресійний аналізen_US
dc.subject073 менеджментen_US
dc.subjectcompany imageen_US
dc.subjectperfume and cosmetics marketen_US
dc.subjectSWOT - analysisen_US
dc.subjectPEST - analysisen_US
dc.subjectinvestment projecten_US
dc.subjectcorrelation and regression analysisen_US
dc.titleУдосконалення управління іміджем парфумерно-косметичної мережіen_US
dc.title.alternativeImproving the image management of cosmetic and perfume chain storesen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат.pdf155,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.